וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ימי באטלר השתולל באימון מינסוטה ותקף שחקנים ואת טום תיבודו

הפורוורד, שמעברו למיאמי פוצץ בסוף השבוע, התנהג בפראות באימון כשהוא תוקף מילולית את המאמן, את טאונס, וויגינס ואחרים. איש צוות: "זה היה הכי גרוע שראיתי בכל שנותיי ב-NBA"

שחקן מינסוטה טימברוולבס ג'ימי באטלר. AP
מיאמי עדיין רוצה אותו. באטלר/AP

ג'ימי באטלר ממשיך לעשות בעיות במינסוטה והערב (רביעי) זה גם הגיע לאימון הקבוצה. על פי דיווחים ב-ESPN, הפורוורד צעק במהלך האימון, דיבר בצורה חצופה כלפי חבריו, צוות האימון וההנהלה. לפי הדיווח הוא היה רגשני במיוחד וסימן את המאמן תיבודו, את הג'נרל מנג'ר ליידן, את קרל אנתוני טאונס ואת אנדרו וויגינס. במהלך הצעקות שלו, באטלר פנה לג'נרל מנג'ר סקוט ליידן וצרח עליו: "אתם צריכים אותי, אתם לא יכולים לנצח בלעדיי". לפי הדיווח, באטלר השאיר את חבריו לקבוצה ואת המאמנים בהלם.

על פי דיווחים שונים, באטלר שיחק עם החמישייה השלישית באימון והוביל אותה לניצחון על החמישייה הראשונה של מינסוטה. אחד מאנשי הצוות במועדון אמר: "זה היה רע מאוד. בחורים מגיעים מתוסכלים וכועסים אחרי יום גרוע כל הזמן. זה היה הכי גרוע שראיתי באימון בכל השנים שלי ב-NBA". העיתונאי ג'ון קרבצ'ינסקי צייץ: "זה פשוט אסון, מינסוטה קיבלה כמה אזהרות שדבר כזה עלול לקרות ועדיין נתנו לזה לקרות".

עוד קודם דווח כי למרות שהעסקה נפלה בסוף השבוע האחרון, מיאמי מעוניינת לפתוח מחדש את השיחות עם מינסוטה כדי להעביר אליה את באטלר. בימים האחרונים התפתחה תקווה בהנהלה של מינסוטה, כמו גם בצוות האימון ובקרב חלק מהשחקנים כי באטלר יישאר בכל זאת בקבוצה אבל הערב זה נראה לא רלוונטי.

מינסוטה ומיאמי היו קרובות להשלים את עסקת העברתו של באטלר בסוף השבוע, אבל בסופו של דבר העסקה קרסה ממש לפני השלמתה. מינסוטה חלקה עם הצוות הרפואי של מיאמי את המידע לגבי הפורוורד במהלך סוף השבוע, מה שמעיד כי העסקה כבר הייתה על סף סיכום. מיאמי מוכנה להעביר כחלק מהעסקה את הגארד ג'וש ריצ'רדסון, שבעונה החולפת העמיד ממוצעים של 12.9 נקודות למשחק ב-81 פעמים בהן פתח בחמישייה. פרט להיט, למינסוטה אין עוד אפשרויות בכל הנוגע להעברתו של באטלר. באטלר הודיע למינסוטה כי יעזוב כשחקן חופשי ביולי ולכן הוא מעוניין לעבור בטרייד כבר עכשיו. בעלי הטימברוולבס גלן טיילור מפעיל לחץ על המאמן טום טיבודו ועל הג'נרל מנג'ר סקוט ליידן לסגור את העסקה מהר.

עוד בנושא:

בסוף השבוע ההעברה פוצצה ממש לפני סגירה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully