וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: ג'ימי באטלר כמעט הועבר למיאמי, העסקה נפלה

ב-ESPN מדווחים שההיט והטימברוולבס היו קרובים לסיכום על טרייד במהלך סוף השבוע, אך מינסוטה דרשה מחיר גבוה יותר: "קבוצות אחרות מאמינות שעסקה עם מיאמי היא בלתי נמנעת"

ג'ימי באטלר, מינסוטה טימברוולבס. AP
זה הולך ומתקרב. באטלר/AP

שלושה שבועות חלפו מאז שג'ימי באטלר הבהיר לראשי מינסוטה שהוא מעוניין לעזוב בטרייד, אך הטימברוולבס עדיין לא הצליחו למצוא לו קבוצה חדשה, ופתיחת העונה מתקרבת בצעדי ענק. היום (ראשון) טוענים ב-ESPN כי הזאבים ומיאמי היו על סף עסקה במהלך סוף השבוע האחרון, אך היא נפלה ברגע האחרון, לאחר שמינסוטה ניסתה לשנות מספר פרטים.

על פי הדיווח, מיאמי הסכימה לכלול בעסקה את ג'וש ריצ'רדסון - אולי הנכס המבוקש ביותר שלה, מה שאפשר את פריצת הדרך במשא ומתן, אולם בסופו של דבר הטימברוולבס ביקשו קצת יותר מזה. "השיחות יכולות להתחיל שוב, אבל נראה שהן יצטרכו להתחיל מההתחלה", כתב אדריאן ווז'נראוסקי. "מינסוטה לא ניהלה שיחות רציניות עם אף קבוצה אחרת, הן מאמינות שעסקה עם מיאמי היא בלתי נמנעת והטימברוולבס מבקשים מחיר גבוה מאוד".

באטלר, שיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, מעוניין לעבור למיאמי, בין היתר כי קיבל מסרים שהיא תהיה מוכנה להעניק לו חוזה מקסימום של 190 מיליון דולר לחמש שנים. ההיט לא יוכלו להחתימו בקיץ הבא, שכן אין להם מקום תחת תקרת השכר, בדומה ליוסטון שגם כן פנתה למינסוטה בשבועות האחרונים.

על פי דיווחים אחרים, מיאמי ניסתה להציע את דיון ווייטרס, חסן ווייטסייד וטיילר ג'ונסון, כשגם שמו של גוראן דראגיץ' הועלה. באטלר עצמו מתוסכל מאוד מהמצב ולא משתתף לעת עתה במחנה האימונים של מינסוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully