וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק: "הופתעתי שלב נשאר בתפקיד", קרוס: "הוא רצה את הג'וב שלו"

קשר העבר של נבחרת גרמניה תקף את המאמן: "לפעמים אתה צריך להבין שהדברים לא עובדים, לא היה שום ניתוח של הכישלון ברוסיה". שחקן ריאל מדריד: "בטוח שלב יכול להחזיר את הנבחרת למסלול"

כדורגלן העבר מיכאל באלאק צופה במשחק בין בוסטון לבין פילדלפיה. רויטרס
היה רוצה לראות מישהו אחר בתפקיד. באלאק/רויטרס

קשר נבחרת גרמניה לשעבר מיכאל באלאק העביר היום (חמישי) ביקורת על נבחרת גרמניה ומאמנה יואכים לב. "הופתעתי מאוד, כמו עוד הרבה אנשים, שהוא נשאר בתפקיד שלו", אמר באלאק בראיון/טור מצולם ל-DW, "הוא עבד הרבה זמן עם הנבחרת ולפעמים אתה צריך להבין שהדברים לא עובדים יותר כשאתה נמצא כל כך הרבה זמן באותה קבוצה". כזכור, לב היה זה שהראה לבאלאק את הדרך החוצה מהנבחרת בעבר.

באלאק המשיך ואמר: "כמי שנמצא בחוץ, קיוויתי בשביל הכדורגל הגרמני שלב יעזוב כשהוא למעלה כי כאשר יש לך שחקנים כישרוניים אתה לא צריך לדבר על דברים אחרים, מה שהיה המקרה לפני המונדיאל ברוסיה". באלאק, ששימש כקפטן נבחרת גרמניה ורשם 98 הופעות במדים הלאומיים במהלך 11 שנותיו בנבחרת, המשיך ואמר: "אתה צריך להתייחס לתוצאות שאתה משיג. גביע העולם היה אכזבה עצומה והיו לכך סיבות. אתה צריך לנתח את זה בצורה רצינית ולא רק להגיד 'ננתח את זה' אחרי שכבר קיבלת את ההחלטה להשאיר את המאמן. זה לא ניתוח אמיתי של המצב".

קשר לברקוזן, צ'לסי ובאיירן מינכן לשעבר המשיך ואמר: "לא צריך להיות מצב שרק אדם אחד מקבל את ההחלטות האלה, צריכים להיות אנשים נוספים שישפרו את המבנה של העניינים ואני חושב שהם יכולים לעשות את זה. אבל אין לזה שום קשר להופעות במגרש. זה מהווה תירוץ עבור השחקנים לפעמים, אבל אסור לשכוח את הדברים האלה". על הכישלון של הנבחרת ברוסיה אמר באלאק: "זה היה עניין מנטאלי כי האיכות לא יורדת כל כך בארבע שנים שאתה לא יכול אפילו לעבור את השלב הראשון. אז ברור שזה היה עניין מנטאלי. מה הייתה הבעיה? הרעב, התשוקה, רוח הלחימה, היו הרבה שמועות".

עוד בנושא:

הפרישה של מסוט אוזיל עוררה ברדק גדול בגרמניה כולה
על הסיבות לפיאסקו המהדהד של גרמניה במונדיאל 2018
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם שלנו

טוני קרוס שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
נשאר נאמן ללב. טוני קרוס במסיבת העיתונאים היום/GettyImages

באלאק גם התייחס לפרשת מסוט אוזיל, הפרישה שלו מהנבחרת וכל מה שקרה סביב סוגיית הפגישה שלו עם רג'פ טאיפ ארדואן. "אף אחד לא היה צריך את זה לפני גביע העולם ואף אחד לא צריך את זה באופן כללי, את הדיון הזה", אמר באלאק, "אוזיל לקח את ההחלטה שלקח, אנחנו צריכים לקבל את זה והנבחרת הגרמנית צריכה להתקדם הלאה ממנו. אנחנו יודעים שלפעמים בכדורגל הדברים זזים קדימה מהר והוא צריך להתרכז בארסנל עכשיו, בכדורגל שלו ובאיך להיות מאושר. הוא צריך לעשות כותרות במגרש ולא מחוצה לו".

למרות כל הביקורת, באלאק נשאר אופטימי לגבי העתיד של הנבחרת ואמר: "אני חיובי לגבי העתיד כי אני רואה הרבה שחקנים טובים שנמצאים ברמה של שחקני נבחרת צרפת. הצרפתים עשו עבודה טובה מאוד בשנים הארחנוות בצורה בה גידלו את השחקנים ואנחנו צריכים ללמוד מזה. אנחנו צריכים להסב את תשומת הלב שלנו לשחקנים הצעירים ולמנות את האנשים הכי טובים כדי שיטפלו בפיתוח שלהם כי זה זהב שיש לנו".

מי שהתייחס לביקורת של באלאק היה טוני קרוס, שאמר: "אולי באלאק פשוט רצה את העבודה של לב. אני משוכנע שאנחנו יכולים לחזור למסלול עם יוגי לב. הוא הוכיח במהלך השנים שהוא יכול להמציא את עצמו מחדש. אין שום ספק שמגיע לו צ'אנס נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully