וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ארבע שנים: מונאקו הודיעה על פיטוריו של לאונרדו ז'ארדים

הקבוצה מהנסיכות נפרדה מהפורטוגלי בן ה-44, שהוליך אותה לזכייה באליפות ולחצי גמר ליגת האלופות אך פתח את העונה הנוכחית בצורה מזעזעת. ז'ארדים: "אזכור את המועדון הזה לנצח"

לאונרדו ז'ארדים מאמן מונאקו. רויטרס
נפרד ממונאקו. לאונרדו ז'ארדים/רויטרס

כעת זה רשמי: מונאקו הודיעה היום (חמישי) על פיטוריו של מאמנה לאונרדו ז'ארדים. הפורטוגלי בן ה-44 הגיע למועדון מספורטינג ליסבון ביוני 2014, ומאז סחב את האדומים-לבנים לאליפות גדולה בעונת 2016/17 ולקמפיין ליגת אלופות מרשים שהסתיים בשלב חצי הגמר. הוא הפך בתקופה זו לאחד מהמאמנים המוערכים באירופה וגם קידם מספר כוכבים בולטים דוגמת קיליאן אמבפה, ברנרדו סילבה, תומא למאר, בנג'מין מנדי ופאביניו.

ז'ארדים אמר: "אני אסיר תודה ומלא גאווה על התקופה שלי כמאמן מונאקו. תמיד נתתי למועדון הזה את כל כולי, היו לי כאן רגעים אדירים שאזכור לנצח". סגן נשיא מונאקו, ואדים וסילייב הוסיף: "אני רוצה להודות ללאונרדו על התקופה שלו אצלנו, יש לנו כבוד עצום כלפיו. הוא הפך אצלנו לאחד מהמאמנים הטובים באירופה והוא ייזכר לנצח בהיסטוריית המועדון. הוא תמיד יהיה חלק ממשפחת מונאקו".

מונאקו, שרק לפני שתי עונות זכתה באליפות מרשימה על חשבון פריס סן ז'רמן, פתחה את העונה בצורה מזעזעת והיא הידרדרה למקום ה-18 בליגה הצרפתית עם נקודה בלבד יותר מהמקום האחרון. הקבוצה מהנסיכות לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה וההפסד הביתי לראן במחזור האחרון האריך את רצף ההפסדים שלה לארבעה ולעשרה משחקים ללא ניצחון. מי שמוזכר כמועמד מוביל להחליף את ז'ארדים הוא שחקן העבר של המועדון, תיירי הנרי, שעל פי התקשורת הצרפתית צפוי להחליפו בימים הקרובים.

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בדרך לקאמבק מרגש: תיירי הנרי צפוי להתמנות כמאמנה החדש של מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully