וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקאמבק מרגש: תיירי הנרי צפוי להתמנות כמאמנה החדש של מונאקו

כוכב העבר הצרפתי האגדי, שהוביל את הקבוצה לאליפות כשחקן ב97 צפוי להתמנות רשמית בימים הקרובים כמחליפו של לאונרדו ז'ארדים. מונאקו פתחה רע את העונה וממוקמת במקום ה-18 בליג 1

שחקן נבחרת צרפת, קיליאן אבפה עם תיירי הנרי. רויטרס
כמה שהוא היה רוצה את אמבפה במונאקו שלו. תיירי הנרי/רויטרס

מאז שהסתיים המונדיאל תיירי הנרי, ששימש כעוזר מאמן נבחרת בלגיה, מחפש ג'וב חדש שיציב אותו בקדמת הבמה כמאמן ראשי וייתכן שהוא מצא את הקבוצה המושלמת עבורו. בצרפת מדווחים בשעות האחרונות שמונאקו שהחליטה לפטר את מאמנה לאונרדו ז'ארדים בעקבות פתיחת העונה הרעה, החליטה למנות במקומו את חלוץ העבר האגדי שהחל את הקריירה המופלאה שלו כשחקן בשורותיה.

מונאקו, שרק לפני שתי עונות זכתה באליפות מרשימה עם קיליאן אמבפה על חשבון פריס סן ז'רמן, פתחה את העונה בצורה מזעזעת והיא הידרדרה למקום ה-18 בליגה הצרפתית עם נקודה בלבד יותר מהמקום האחרון. הקבוצה מהנסיכות לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה וההפסד הביתי לראן במחזור האחרון האריך את רצף ההפסדים שלה לארבעה ולעשרה משחקים ללא ניצחון.

הנרי, שזכה באליפות עם מונאקו כשחקן ב-1996/7, היה מחוזר גם על ידי אסטון וילה מהצ'מפיונשיפ באנגליה, אבל הוא סירב וחיכה להצעה טובה יותר שגם הגיעה וכעת נותרו פרטים אחרונים עד שהשידוך הזה יהפוך לרשמי והנרי, שנחשב לאחד השחקנים הצרפתים הגדולים בכל הזמנים, ינסה להוכיח את יכולותיו גם כמאמן ראשי ולחלץ את מונאקו מהמקום הלא מוכר אליו היא נקלעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully