וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטפונות במאיורקה: צפו ברפאל נדאל מנקה בוץ ממחסן כמתנדב

גשם כבד ירד באי הספרדי והוביל למותם של עשרה אנשים ולנזק כבד לרכוש. הטניסאי האגדי פתח את האקדמיה שלו לכל מי שזקוק למקום לשהות וללון בו ואף עזר בניקיון וייבוש האתרים שנפגעו

רויטרס

לפחות עשרה אנשים נהרגו במהלך שיטפונות באי הספרדי מאיורקה וכרגע יש עוד ילד שמוגדר כנעדר. כמויות משמעותיות של גשם ירדו באי, שעל פי רוב מאופיין באקלים קיצי, בתוך שעות ספורות וזה גרם להצפות משמעותיות ולנפגעים רבים. הכבישים הוצפו ומכוניות נתקעו, החשמל בחלק גדול מהאי נותק וגם החיבור הסלולרי לא עבד לשעות ארוכות. האסון עצמו מתרחש בסנט יורנק בחוף המזרחי של מאיורקה. זה אחד השיטפונות הכבדים שירדו בספרד ב-25 השנים האחרונות כשלמעלה מ-230 מילימטר של גשם ירדו באזור בתוך שעתיים בלבד אתמול. על פי מומחים הסיכוי שכמות כזו של גשם תרד בתוך שעתיים בלבד באזור היא אחת לאלף שנה.

הרבה מאוד ספרדים התנדבו לייבש את האזורים שנפגעו ולסייע בכל הניתן. אחד מהם הוא לא אחר מאשר הטניסאי רפאל נדאל, שנולד וגדל במאיורקה וגם גר שם היום ואף מחזיק באקדמיית טניס במקום. נדאל פתח את האקדמיה שלו לכל מי שזקוק למקום לינה בשל ההצפות והודיע על כך בשלל הרשתות החברתיות שלו. "היום הוא יום עצוב מאוד, אני רוצה לשלוח את תנחומיי למשפחות של אלה שנהרגו", כתב נדאל בחשבונות השונים שלו ברשתות החברתיות. בנוסף לכך, נדאל הגיע לעזור בניקיונות ובייבוש בתים ואזורים אחרים. היום (רביעי) הוא צולם מפנה בוץ מתוך בית מלאכה באי, ביחד עם קבוצה של 20 אנשים. גובה המים במקום הגיע לשני מטר ביום שלישי. אתמול בלילה אקדמיית הטניס של נדאל אירחה 50 אנשים שנזקקו לקורת גג בשל המצב. חלקם חזרו היום לבתיהם על מנת לנסות לאמוד את הנזק שנגרם, אבל דלתות האקדמיה נותרו פתוחות לכל מי שזקוק ללינה.

עוד בנושא:

רוג'ר פדרר עבד קשה בדרך לסיבוב השלישי בשנגחאי
ניק קיריוס שוב התעמת עם שופט וספג אזהרה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

רפאל נדאל טניסאי ספרדי עוזר לנפגעי השיטפון במאיורקה. מתוך טוויטר,
פתח את האקדמיה שלו לכל מי שזקוק לכך. נדאל/מתוך טוויטר
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully