וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "חשוב לנו לסיים את קמפיין המוקדמות בצורה טובה"

מאמן הנבחרת הצעירה, שכבר איבדה סיכוי להעפיל ליורו, דיבר לקראת אירלנד (חמישי, 17:00, ספ' 5): "רוצים לשחק טוב ולשפר את המיקום שלנו. משחק לא פשוט נגד נבחרת פיזית וחזקה"

מאמן הנבחרת הצעירה, מרקו בלבול. GettyImages
רוצה לסיים את הקמפיין עם ניצחון. מרקו בלבול/GettyImages

למרות שכבר איבדה סיכוי להעפיל לאליפות אירופה, נבחרת ישראל הצעירה תנסה לסיים את שלב המוקדמות בטעם טוב כשתארח מחר (חמישי, 17:00 ערוץ הספורט) באצטדיון בעכו את נבחרת אירלנד הצעירה. מדובר במשחק הלפני אחרון של הכחולים-לבנים, שיסיימו את הקמפיין במשחק נגד קוסובו ביום שני באצטדיון רמת גן.

הנבחרת של מרקו בלבול איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא אחרי ה-1:1 בחוץ נגד אזרבייג'אן במחזור הקודם. היא חוותה קמפיין די מאכזב בה ניצחה פעמיים בלבד: 1:3 את אזרבייג'אן בבית במחזור הראשון ו-0:4 בחוץ את קוסובו. להבדיל מהישראלים, לאירים יש עדיין על מה לשחק והם נמצאים בקרב ראש בראש עם נורבגיה על המקום השני, אשר עשוי להוביל לשלב הפלייאוף.

המאמן מרקו בלבול אמר לקראת המשחק: "חשוב לנו לסיים את הקמפיין בצורה טובה, להציג משחק טוב ולבוא בגישה הנכונה. לא יהיה משחק פשוט נגד נבחרת פיזית וחזקה, אבל נעשה הכל על מנת לשפר את המיקום שלנו בטבלה. אנחנו שמחים לראות שחקנים מהנבחרת הצעירה בנבחרת הבוגרת, ומאחלים להם בהצלחה מחר וביום ראשון".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
רז שלמה ומוחמד אבו פאני הוזמנו לסגל הנבחרת הצעירה
מייק זהבי גרייט אגיין: על מי הדברים נאמרו, דונלד טראמפ או נבחרת ישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully