וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק זהבי גרייט אגיין: על מי הדברים נאמרו, דונלד טראמפ או נבחרת ישראל?

"כישלון", "המצב מעולם לא היה יותר גרוע", "לא נגיע לשום מקום". כשחושבים על זה, המרחק בין נשיא ארה"ב לנבחרת של הרצוג לא כזה גדול. בואו להשתתף במבחן הקצר הזה ולראות אם אתם מוצאים את ההבדלים

בואו נודה על האמת: ישראל טובה בהרבה דברים, אבל כדורגל הוא לא אחד מהם, כפי שהקפדנו להראות פעם אחר פעם, קמפיין אחר קמפיין. בדרך כלל זה הולך פחות או יותר ככה: מאמן חדש מגיע, אולי גם יו"ר התאחדות חדש (לעתים אפילו גם מנהל מקצועי חדש), וכולם אומרים את אותם דברים: הפעם אפשר לעשות את זה, הפעם יש דור מוכשר/עם אופי/עם הרבה ליגיונרים, או שאולי כולם מנמיכים את רף הציפיות, מדברים על תהליך, על לחשוב לעתיד, להתמקד בכלל בקמפיין הבא, בבנייה. זה לא באמת משנה, כי התוצאות הסופיות, גם הן בדרך כלל זהות: כישלון אחר כישלון, וזה כמעט לא משנה מי המאמן שעומד על הקווים ומי השחקנים שמתרוצצים בתוכם.

דבר נוסף שלא ממש משתנה הוא הצורה בה תקשורת הספורט בישראל מתייחסת לנבחרת הכדורגל הלאומית. דומה כאילו כל הפסד הוא שפל חדש, בושה, חרפה, עילה למהפכה כוללת. ובכן, אספנו עבורכם כמה מהביקורות השגרתיות שהופנו נגד השחקנים בכחול-לבן לאורך השנים האחרונות, ולצידן חלק מהביקורות שהופנו נגד דונלד טראמפ במשך כהונתו כנשיא ארצות הברית (יחי ההבדל הקטן). האם תצליחו על מי נאמר כל משפט?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully