וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ארון אולנארה חתם לעונה, ירוויח כ-300 אלף יורו

12.10.2018 / 14:35

החלוץ הניגרי עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות והפך לזר השישי של הקבוצה מהבירה. אם בית"ר תממש את האופציה עליו גם לעונה הבאה, הוא ירוויח בה סכום של כ-400 אלף יורו

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

החלוץ הניגרי ארון אולנארה חתם היום (שישי) בבית"ר ירושלים לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. לאור העובדה שהוא סבל מפציעה חמורה בעבר, הניגרי בן ה-24 עבור בדיקות רפואיות מקיפות ואחרי שצלח אותן בהצלחה, הוא הפך לשחקן הקבוצה. שכרו בעונה הראשונה יעמוד על כ-300 אלף יורו ואם האופציה עליו תמומש, בעונה השנייה הוא ירוויח כ-400 אלף יורו.

אולנארה לא שיחק מתחילת מאי וגם לא נטל חלק בהכנות של צסק"א מוסקבה לעונה הנוכחית. בבית"ר יודעים שייקח לו זמן להיכנס לכושר מלא ומתכוונים לשלב אותו בהדרגה. עדיין מוקדם לדעת אם הוא יכלל בסגל למשחק החוץ נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון בעוד כשבוע וחצי.

אולנארה בן ה-24, נחשב לכישרון גדול, אך פציעות וחוסר כימיה עם כמה מאמנים, מנעו ממנו להתקדם כמצופה. הוא שיחק בעבר בנורבגיה, סין ורוסיה. הניגרי השתייך לצסק"א מוסקבה ובעונה שעברה הושאל לאמקאר פרם. בקיץ חזר לצסק"א, אך זו שחררה אותו מכיוון שלא היה בתכניות של המאמן ויקטור גונצ'ארנקו. בזכות העובדה שהוא שוחרר מהענקית הרוסית לפני ה-17 בספטמבר (סוף מועד ההעברות בישראל), בית"ר ירושלים הייתה יכולה לצרף אותו כעת כשחקן חופשי.

אולנארה יהיה הזר השישי של בית"ר ירושלים. בסגל של הקבוצה כבר נמצאים יקוב סילבסטר, אפונסו טיירה, ברונו איבה, ז'אורז'יניו ואנטואן קונטה. השניים האחרונים עדיין מחלימים מפציעות וטרם שיחקו העונה.

עוד בנושא:

ארון אולנארה נחת בישראל: "התייעצתי עם ג'ון אוגו"
בהלת כרטיסים בחדרה לקראת המפגש מול מכבי תל אביב
בהפועל תל אביב מודאגים מהבצורת, פייסל מוליץ' ישוחרר?

ארון אולנארה שחקן בית"ר ירושלים, אלי אוחנה מנהל בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מרוסיה לישראל. אולנארה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully