וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מודאגים מבצורת החלוצים, פייסל מוליץ' ישלם את המחיר?

בקבוצה היו מרוצים מהיכולת מול אשדוד, אך מתוסכלים מבצורת הכיבושים ומדברים על מחליף לחלוץ הזר המאכזב. שחקן: "אין לנו אף שחקן התקפה בכושר". זיקרי: "המשחק הכי טוב שלנו העונה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1

אין אחד בהפועל תל אביב שלא תפס אמש (שני) את הראש אחרי התיקו המאופס מול אשדוד ותהה: "איך לא ניצחנו את המשחק הזה?"

"אנחנו לא נצטער על המשחק, אלא כבר מצטערים עליו". אמר אחד הגורמים הבכירים בקבוצה. "אי אפשר להסביר את כל ההחמצות האלה". בכלל זו התחושה הכללית בהפועל תל אביב, של פספוס גדול של נקודות. "משחקים כאלו יעשו את ההבדל בין הפלייאוף העליון לפלייאוף התחתון בסופו של דבר. אם לא נדע לנצח משחקים כאלה, אנחנו לא נגיע לצמרת", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא:

קובי רפואה: "אנחנו מרגישים כמו אחרי הפסד, זה פשוט הזוי"
ליגת העל: הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0

רועי זיקרי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא כבש, אבל היכולת מצוינת. רועי זיקרי/ברני ארדוב

2

בהפועל תל אביב מודאגים בעיקר ממצב החלוצים. גם אתמול המאמן קובי רפואה נשמע מאוד סלחן בסיום המשחק ואמר: "גם לי בתור חלוץ היו תקופות עם שבעה או שמונה משחקים שלא הייתי כובש. זה קורה. הפועל תל אביב נראתה כמו הקבוצה שאני רוצה לראות. אין לי ספק שהשערים יגיעו. יש לנו חלק קדמי מצוין. כלפי חוץ אומנם המאמן מפגין ביטחון ואפילו מעביר מסרים מרגיעים לשחקני ההתקפה, אך רפואה רחוק מלהיות שקט בעניין זה. המאמן כבר העביר מסרים להנהלה כי הקבוצה תצטרך להתחזק בינואר בחלק הקדמי וכבר אצל האדומים מדברים על מחליף לפייסל מוליץ' שקיבל אתמול את הזדמנות לאחר שעומר דמארי שסובב את הקרסולו נאלץ לרדת לספסל בתחילת המשחק. "3 שערים בשישה משחקים זה עלוב", הודה אחד השחקנים. "אין לנו שחקן התקפה אחד בכושר. זה מדאיג".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה. ברני ארדוב
"המשחק הכי טוב שהצגנו עד היום". קובי רפואה/ברני ארדוב

3

ואם כבר חלוצים באדום, אחד מהם, רועי זיקרי, נשמע דווקא אופטימי בסיום המשחק: "זה המשחק הכי טוב שהצגנו עד היום. הגענו לאין ספור מצבים, הכדור פשוט באמת לא נכנס, אין לי יותר מדי מה להגיד ואין לי הסבר לזה. פשוט חוסר מזל. אני לא חושב שיש חוסר ביטחון, כולם רוצים להבקיע ולהתקדם. מבקרים הרבה את ההתקפה שלנו ויש פה לחץ כמו במועדון גדול, אבל חושב ששיחקנו בצורה מאוד טובה, שלטנו מהרגע הראשון והם הגיעו אולי למצב אחד, והמזל היה איתם".

"אני בטוח שנצטער על המשחק הזה, אבל הוא היה חשוב המשחק להמשך הדרך, אני מקווה שבמשחקים הבאים נמשיך ככה והתוצאות והגולים יגיעו. אפשר לראות שזה קורה בכל בליגה, אף קבוצה לא לוקחת נקודות איפה שהיא צריכה. המצב בטבלה משחק לטובתנו קצת".

שי אליאס שחקן הפועל תל אביב, שחקן מ.ס אשדוד דור גלילי. ברני ארדוב
דור העתיד של הפועל תל אביב. שי אליאס/ברני ארדוב

אבל בהפועל תל אביב יצאו לא רק עם דאגות ותסכול, אלא גם עם מחמאות. נראה כי בהפועל תל אביב בטוחים כי העונה הזאת תהיה מוצלחת הרבה יותר בעיקר בזכות שי אליאס ורז שלמה הצעירים. בקבוצה החמיאו לשניים אתמול: "יש פה שחקני בית איכותיים", אמרו במועדון. "אם הם ימשיכו את ההתקדמות שלהם, הפועל תרוויח בגדול. יש לשניהם פוטנציאל להגיע רחוק והיות חלק משמעותי בקבוצה בשנים הבאות".

במקרה הזה גם בהנהלת הקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבות של השניים ומהעובדה שקובי רפואה לא חושש לשלבים בהרכב. נראה כי אם לא תהיה ירידה חדה ביכולת של שני הצעירים הם אמורים לתפוס מקום של קבע בהרכב של הקבוצה, לפחות בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully