וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "אנחנו מרגישים כמו אחרי הפסד, זה פשוט הזוי"

מאמן הפועל תל אביב לא האמין שהכדור לא נכנס ב-0:0 של קבוצתו עם מ.ס. אשדוד: "שטפנו את המגרש והגענו לאינספור מצבים". מילבסקי: "נלחמנו על הנקודה", ג'רפי: "פתיחת עונה טובה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תיקו מאופס שלישי ברציפות: הפועל תל אביב המאוכזבת רשמה הערב (שני) 0:0 שלישי ברציפות כשאירחה את מ.ס. אשדוד במשחק שנעל את המחזור השישי בליגת העל. האדומים נראו מצוין, הגיעו למצבים טובים, אך נעצרו פעם אחר פעם על ידי השוער האשדודי המצטיין יואב ג'רפי ולמרות השליטה, פשוט לא הצליחו למצוא את הרשת. הם יצאו לפגרה עם ניצחון אחד בלבד עד כה בליגה, כשברור לחלוטין שהבעיה העיקרית שלהם נמצאת בחוד ההתקפה.

"לא זכור לי שקבוצה הגיעה לכזאת כמות מצבים, הן כשחקן והן כמאמן, אבל לפעמים דברים לא הולכים", אמר בסיום מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה. "אנחנו מרגישים כמו אחרי הפסד, זה הזוי, אבל נצטרך להמשיך קדימה. נרים את השחקנים, כנראה שנצטרך לעבוד יותר מול השער. התכנית עבדה איך שרצינו, שטפנו את המגרש, הגענו לאינספור מצבים אבל בכדורגל הכדור צריך להיכנס כדי לנצח. מבחינת יכולת שיחקנו מצוין, אני רוצה שכל משחק נשחק ככה ובסופו של דבר זה יגיע. יש לנו שחקנים מצוינים, כרגע אולי זה לא בא לידי ביטוי, יש לנו חלק קדמי בין הטובים בארץ, אם לא הטוב שבהם. אני בטוח שגם הם מתוסכלים. כל הטענות הם אליי וזה לגיטימי".

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת העל: הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0
חנן ממן חזר לאימוני הפועל באר שבע, בקבוצה מעידים: "הרבה לחץ השתחרר"

שוער מ.ס. אשדוד יואב ג'רפי. ברני ארדוב
אחראי לנקודה של אשדוד. יואב ג'רפי/ברני ארדוב

מאמן מ.ס. אשדוד בובי מילבסקי: "השחקנים שלי נלחמו בשביל הנקודה הזאת ואני רוצה לברך אותם על כך. אני מרוצה. אנחנו הקבוצה הצעירה בישראל ואחת הצעירות באירופה. זאת פתיחת העונה הכי טובה שלנו מאז 2011 וזה משמח אותי, אני גאה בשחקניי. יואב ג'רפי הוא חלק מהקבוצה, הוא שחקן מצוין שעשה עבודה טובה מאוד".

השוער המצטיין יואב ג'רפי: "לקחנו נקודה חשובה, זה כיף. כולם נלחמו 90 דקות ארוכות ונתנו את הכל על המגרש. היה משחק כיפי עם קהל ואווירה. זאת פתיחת עונה טובה. אנחנו כואבים את מצבו של יצחק אספה, אנחנו מקווים שהוא יצא מזה ויחזור אלינו. ברור שאני רוצה להתקדם, אבל אני קודם כל רוצה להצטיין ולעזור לאשדוד".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully