וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל רול: "מאמין שמכבי תל אביב הזו תצליח יותר מאשר בעונה שעברה"

10.10.2018 / 12:01

גארד הצהובים סיפר לוואלה! ספורט על התחושות רגע לפני פתיחת היורוליג מול פנאתינייקוס (ה', 21:00): "יש שם אווירה טובה, נצטרך להיות אגרסיביים כמוהם". על ווילבקין ופארגו: "הם המנהיגים שלנו"

one

מכבי תל אביב ערכה את האימון המסכם לקראת משחק פתיחה העונה מחר (חמישי, 21:00) ביורוליג מול פנאתינייקוס היריבה היוונית הוותיקה והמוכרת. הצהובים ייצאו היום לאתונה ללא קנדריק ריי ונמרוד לוי הפצועים וינסו לנצח את הקבוצה שמציגה אולי את השחקן הכי טוב ביורוליג (ניק קלאתיס) ושלושה אקסים צהובים - דשון תומאס, סטפון לאזמה וקית' לנגפורד.

מייקל רול סיפר לוואלה! ספורט לקראת פתיחת היורוליג: "פנאתינייקוס היא קבוצה מאוד טובה, ומשחקים תמיד טוב בבית שלהם. יש שם אווירה חמה, נצטרך לבוא אגרסיביים כמו שאני בטוח שהם יהיו מהדקה הראשונה. זה המפתח למשחק".

"הציפיות? זו עונה ארוכה, לא משנה איך אנחנו מתחילים את העונה, אלא איך נסיים אותה. יש לו"ז משחקים לא פשוט. בעונה שעברה הרי התחלנו טוב את העונה וזה נגמר בצורה נעימה פחות".

עוד בנושא:

לנגפורד מוסר שבת שלום, לאזמה מתגעגע לאנדרסון, תומאס מבלבל בין כספי לקטש
דשון תומאס בראיון: "הייתי בשוק כשמכבי תל אביב לא רצתה בי"
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

מה קרה בגביע ווינר?

"אני לא בטוח מה קרה. אבל נפיק מכך לקחים ונלמד מכך לגבי המשך הדרך. יחד עם זאת, זה שלב מאוד מוקדם של העונה".

אתה חושב שהעונה הזאת של מכבי תהיה מוצלחת יותר משנה שעברה?

"כן. יש לנו גארדים מצוינים, שחקנים קשוחים, הגבוהים שהגיעו. אם נתחבר אני באמת מאמין שנעשה דברים טובים העונה. המטרה היא להגיע לפלייאוף, זו המטרה הראשונית. אבל יש דרך ארוכה לעבור עד אז והמון משחקים. אם נחבר ביחד כקבוצה את מה שיש כאן על הנייר, אז זה יותר מאפשרי".

"היו לא מעט שחקנים ששוחררו מהעונה שעברה. אתה שרדת".

"אני לא חושב שזה רק בגלל הכדורסל, אלא פקטורים אחרים שהשפיעו. תמיד הייתי חבר טוב בחדר ההלבשה, לא נותן להסחות דעת מחוץ למגרש להשפיע עליי. אני משחק בצורה עקבית ואני חושב שהצגתי יכולת טובה על המגרש".

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
מחכה למכבי תל אביב. ניק קלאתיס/GettyImages

מי המנהיגים של מכבי?

"יש גארדים טובים כמו סקוטי ווילבקין וג'רמי פארגו, שהראה כבר בעונה שעברה מנהיגות. יש כאן חבורה טובה של שחקנים, גם אני חושב שאני יכול להעניק מהניסיון שלי".

ליובל זוסמן ודני אבדיה חשוב להתפתח ולקבל דקות משחק והיה להם קיץ מוצלח. אתה מרגיש שזה יקרה, או לדעתך אם יהיו כמה הפסדים הם ישחקו פחות?

"אני מרגיש שהם מקבלים יותר דקות. שניהם שחקנים מוכשרים ודני הוא שחקן מאוד חכם , הם שיחקו בקדם העונה, אבל אני מאמין שאם הם ישחקו, הם יתרמו לנו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully