וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוצח השכיר של אסקובר חשף: כך ניצלו חייו של מאמן נבחרת פרו

ג'ון חאיירו ואסקס, מי שהיה יד ימינו של ברון הסמים וכונה "פופאי", חשף בראיון: "פבלו רצה להתנקם בקרטל קאלי ולחסל את ריקרדו גארקה עם מכונית תופת, אך חס עליו בגלל אהבתו לכדורגל"

מאמן נבחרת פרו ריקרדו גארקה. רויטרס
ניצל מנחת זרועו המפחידה של אסקובר. גארקה/רויטרס

פבלו אסקובר, סוחר הסמים הקולומביאני המושמץ, היה אחד האנשים האכזריים ביותר שאחראי לרציחתם של כל יריביו וכל מי שעמד בדרך שלו לתהילה וכעת מסתבר שאחד האנשים היו ברשימת החיסול של ברון הסמים המנוח היה לא אחר מאשר ריקרדו גארקה, מאמנה הארגנטינאי של נבחרת פרו היום ושחקן אמריקה דה קאלי בשנות השמונים.

ג'ון חאיירו ואסקס, הרוצח השכיר של אסקובר שמוכר יותר בכינויו "פופאי", התראיין לעיתון פרואני וחשף שלאסקובר היתה תכנית לרצוח את גארקה ששיחק בקבוצה שמייצגת את קרטל קאלי המתחרה הגדולה שלו בין 1985 ל-1988.

עוד בנושא:

נקמתו של הנמר: על ריקרדו גארקה מאמן נבחרת פרו במונדיאל

ברון הסמים פבלו אסקובר. AP
רצה לחסל גם את גארקה. פבלו אסקובר המנוח/AP

"כן, ריקרדו גארקה היה תמיד על הכוונת של אסקובר, אבל הוא לא הגיע אליו בסופו של דבר. הפטרון (אסקובר) אהב כדורגל והציל את גארקה יחד עם עוד שחקן של אמריקה דה קאלי. הוא חשב להשתמש במכונית תופת כדי לחסל אותם אחרי שהקרטל של קאלי השתמש במכונית תופת נגד משפחתו של פבלו", חשף ואסקס, והוסיף: "פבלו סימן את כל השחקנים של אמריקה דה קאלי, היינו במלחמה עקובה מדם".

ואסקס חשף גם ש"פבלו חטף שחקנים מקאלי כדי להסגיר את האחים רודריגס (המנהיגים של קרטל קאלי), ואחרי שהם לא שיתפו פעולה הוא חיסל את המשפחה של פדרו סארמיינטו, שגם הוא לא שיתף פעולה".

סרמיינטו רשם 37 הופעות בנבחרת קולומביה ואימן את דפורטיבו קאלי, אמריקה דה קאלי, סנטה פה, אינדפדיינטה מדאין וקוקוטה. במהלך הקריירה שלו כשחקן הוא כיכב גם בנסיונל מדאין של אסקובר וגם באמריקה דה קאלי היריבה הגדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully