וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ירושלים התלוננו נגד ערוץ הספורט: "מפלים אותנו"

9.10.2018 / 21:36

הקבוצה של עודד קטש תפתח את העונה האירופית בליגת האלופות מול א.א.ק אתונה (ד', 19:30) והאוהדים זועמים שמשחקיה ישודרו בערוץ הפרימיום החדש. ערוץ הספורט: "פועלים בהתאם להנחיות"

one

הפועל ירושלים תערוך מחר (רביעי, 19:30, 5STARS) הופעת בכורה בליגת האלופות כשתתמודד מול א.א.ק אתונה בחוץ. כעת, פחות מיממה לפני פתיחת המשחק, מסתבר כי מתחוללת סערה סביב הערוץ שישדר. אוהדי הפועל ירושלים פנו למועצת הכבלים והלווין נגד ההחלטה של ערוץ הספורט לשדר את כל משחקי הקבוצה באירופה בערוץ החדש. גורמים המעורבים בנושא ניסו להסביר כי הכניסה של ירושלים למפעל העלתה את מחיר זכויות השידור פי ארבעה והם מבינים את ערוץ הספורט.בירושלים אמרו כי היו שמחים אם השידורים היו בערוץ פתוח, אך מעבר לזה אין להם שליטה. זו הייתה החלטה של ערוץ הספורט ורק הם יחליטו איפה זה ישודר.

במכתב, שנשלח למועצה, נטען כי "בשבועות האחרונים, לרגל המרת ערוץ הפרימיום ספורט 5 HD לערוץ פרימיום חדש, ספורט 5 Stars, יצא המשדר (RGE) במסע פרסום המציין כי משחקיה של קבוצת הפועל ירושלים במסגרת ליגת האלופות ישודרו באופן בלעדי בערוץ הפרימיום ספורט 5 Stars (פרסום לדוגמה מצ"ב נספח א'). היום נדהם הח"מ לגלות כי משחקיהן של מכבי תל אביב והפועל חולון ישודרו בערוצי הבסיס ורק משחקיה של הפועל ירושלים ישודרו בערוץ הפרימיום (אין צפי לשידור משחקי עירוני נס ציונה)".

עוד בנושא:

עודד קטש בראיון: "כל אחד בהנהלה לוקח אחריות"
דאגה בירושלים: יוגב אוחיון עלול להיעדר לתקופה ממושכת
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
באיזה ערוץ זה ישודר? שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

עוד נכתב בהודעה: "באם יש נימוק ענייני לשידור משחקיה של מכבי תל אביב בערוץ הבסיס, שכן המשחק משוחק בליגה משמעותית יותר ומושך אליו צופים רבים יותר, הרי שאין שום היגיון להפלות בין הפועל חולון והפועל ירושלים. למעשה, ההפך הוא הנכון - אותו השיקול אשר הוביל לשידור משחקיה של מכבי תל אביב בערוץ הבסיס צריך להוביל להעדפת שידור משחקיה של הפועל ירושלים בערוץ זה".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו משדרים בהתאם להנחיות מועצת הכבלים והלוויין - ערוץ הספורט מאחל לצופיו ולקבוצות הישראליות עונת כדורסל מוצלחת".

בתוך כך, ירושלים יצאה הערב ליוון כשגם יוגב אוחיון הצטרף לנסיעה. האדומים פתחו את השבוע עם ניצחון על בני הרצליה בליגת העל, כשהמאמן עודד קטש מדגיש בפני שחקניו כי עליהם לפתוח את המשחק באופן אגרסיבי. ג'יימס פלדין אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "א.א.ק קבוצה טובה, יש לה אוהדים חמים, והיא זכתה בתארים. ננסה להרוס להם את המסיבה. זו עונה ארוכה ונרצה להצליח במשחק הראשון".

א.א.ק היא האלופה המכהנת של ליגת האלופות ומחזיקת הגביע היווני. הקבוצה מינתה במהלך הקיץ את לוקה באנקי האיטלקי למאמנה. על אף שאשתקד בפיינל פור באתונה היא הצליחה למלא את האואקה ב-18 אלף צופים גם בחצי הגמר וגם בגמר, ביוון מעריכים שלמשחק יגיעו 4,000 צופים לכל היותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully