וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מודאגת: יוגב אוחיון עלול להיעדר תקופה ממושכת

8.10.2018 / 10:09

הרכז נפצע בקרסול בניצחון על בני הרצליה, ובקבוצה חוששים: "זו פציעה הפכפכה, אולי הוא יצטרך לעשות טיפול". בר טימור על העומס בקו האחורי: "זה מגביר את המוטיבציה, מאמין שזה יעבוד"

one

שביעות רצון בהפועל ירושלים לאחר הניצחון 73:83 אמש (ראשון)על בני הרצליה. לאחר ההדחה מחצי גמר גביע ווינר, לאנשי הפועל ירושלים היה חשוב מאוד להתחיל את הליגה הישראלית ברגל ימין. על הניצחון העיבה פציעתו של יוגב אוחיון. "זו פציעה הפכפכה, אולי הוא ייעדר תקופה, הוא יצטרך לעשות טיפול", אמרו במועדון.

בר טימור התייחס לציפיות מהקבוצה: "אנחנו רוצים עונה טובה יותר. זה לא סוד שלא היתה לנו עונה טובה אשתקד".

על הצפיפות בעמדת הגארדים אמר טימור: "אני מאמין שזה יעבוד, יש לנו צוות מקצועי שיטפל יתעסק בזה. זה לא מתפקידנו להתעסק בזה. באופן טבעי זה מגביר את המוטבציה".

טימור התייחס גם לנוכחות של אמארה סטודמאייר: "אני שמח, הוא תוספת מקצועית וחברתית נהדרת לקבוצה. אני בטוח שהוא יעזור לנו רבות".

ביום רביעי תתחיל ירושלים את השתתפותה בליגת האלופות במשחק החוץ מול א.א.ק אתונה ביום רביעי. על כך אמר עודד קטש: "זה יהיה אתגר גדול. אנחנו מתחילים עונה שאני מקווה שנעשה בה דברים מיוחדים. זה לא יהיה פשוט, אבל יש יומיים להתכונן ונעשה את המיטב עד אז כדי להגיע מוכנים".

שחקן הפועל ירושלים יוגב אוחיון. ברני ארדוב
שוב ייעדר תקופה ארוכה? יוגב אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully