וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: גולדן סטייט הפסידה לפיניקס, סטיב קר מחה בפני השופטים והורחק

מאמן האלופה מחה אחרי עבירת תוקף שנשרקה נגד סטף קרי בתחילת הרבע השלישי, הורחק וסינן: "אני במילא לא רוצה להיות פה". קרי קלע 24 ב-117:109, ניצחונות לאינדיאנה, וושינגטון ומיאמי

סטיב קר גולדן סטייט. רויטרס
מחה והורחק. סטיב קר/רויטרס

שישה משחקי הכנה נערכו הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA. המשחק "הסוער" של הלילה נערך באוקלנד שם גולדן סטייט האלופה הפסידה בביתה 117:109 מול פיניקס, אבל התוצאה היא שולית במשחק הזה. הרגע המעניין של המשחק נרשם בפתיחת הרבע השלישי כאשר סטיב קר לא אהב עבירת תוקף שנשרקה נגד סטף קרי ומחה בפני השופטים שבתגובה החליטו להרחיק אותו. קר, מאמן רגוע וקר רוח בדרך כלל, כמובן לא אהב את ההרחקה וסינן לעברם "אני במילא לא רוצה להיות פה".

קרי עצמו קיבל 24 דקות והוביל את הווריירס עם 23 נקודות. קווין דוראנט הוסיף 12 כאשר קליי תומפסון הצלע השלישית קיבל מנוחה ולא שיחק. מנגד, פיניקס שרק אתמול פיטרה את ריאל מקדנה הג'נרל מנג'ר שלה, נהנתה מ-18 נקודות של ריאן אנדרסון ו-17 של טרבור אריזה, צמד השחקנים שהגיע מיוסטון בקיץ. גם הרוקי דיאנדרה אייטון בלט עם 18 למנצחים.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הובסה במשחק הכנה ראשון בארה"ב מול סקרמנטו
"אם יהיה בכושר קליעה מצוין, ייתכן ועומרי כספי ימצא עצמו בחמישייה של ממפיס"

סטף קרי גולדן סטייט. רויטרס
הספיק לקלוע 24 נקודות. סטף קרי/רויטרס

שארלוט ניצחה את שיקגו 104:110 במשחק שבו טוני פארקר קיבל 12 דקות מהספסל אבל זרק רק פעמיים ולא תרם. קמבה ווקר הוביל עם 20 כשמנגד זאק לאבין כיכב עם 26 נקודות. בובי פורטיס הוסיף 17 מהספסל. ויקטור אולדיפו קלע 23 נקודות בניצחון של אינדיאנה 102:111 בקליבלנד. טי ג'יי ליף מיודענו פתח בחמישייה ושוב היה טוב עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים. מנגד קייל קורבר צלף 4 שלשות ותרם 17 נקודות מהספסל לקאבס, ששיחקו בלי קווין לאב.

מיאמי ניצחה 89:90 את אורלנדו בדרבי של פלורידה. רודני מקגרודר הוביל את ההיט עם 19 נקודות, ניקולה ווצ'ביץ' בלט מנגד עם 22 ו-14 ריבאונדים. וושינגטון ניצחה 98:110 את הניקס במשחק שבו בראדלי ביל הוביל חמישייה בדאבל פיגרס עם 20. ג'ון וול הוסיף 14 ו-9 אסיסטים. ברוקלין ניצחה 108:110 את דטרויט לאחר הארכה. ג'ארט אלן בלט עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully