וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר יבהיר לאלאך: רוצה לראות הישגים גם בטווח הקצר, סאן מנחם האריך חוזה

8.10.2018 / 14:48

במכבי חיפה לא מתעלמים מההחלטה של הבעלים, שזימן את אלאך לשיחה: "שחר בחר להסיט את האש אליו. זה מעשה אצילי". רוטן סופג ביקורת בשל ההחלטה לא לקיים אימון מסכם בשעת המשחק. המגן חתם לשנתיים נוספות, בן דב: "הפך לשחקן בית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי אימון השחרור שנערך אתמול, המאמן פרד רוטן הודיע לשחקני מכבי חיפה כי בעקבות פגרת הנבחרת הם ישובו להתאמן רק ביום חמישי. המאמן שזכה לביקורת על ניהול המשחק שלו מקבל כרגע גב מנשיא המועדון יעקב שחר, שזימן את המנהל הטכני מו אלאך לשיחה, שתיערך בזמן הפגרה, בה ידרוש הסברים על מצב הקבוצה. רוטן בחר להתעלם אתמול ממצב הקבוצה ולא שוחח עם השחקנים, שסיפרו כי הוא נראה שקט מאוד באימון.

עוד בנושא
בשבת: יעקב שחר ניגש לדבר עם אוהדי מכבי חיפה שקיללו אותו: "מקבל זאת בהבנה"
יעקב שחר דרש הסברים ממו אלאך: "הוא סופג אש בגלל הגב להולנדים"
ז'ורז' מאנג'ק: "כעוס בגלל התוצאות, אבל המזל ישנה כיוון"

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מתח ולחץ בועדון. רוטן/יוסי ציפקיס

המאמן זכה לביקורת בשל מספר נושאים: החילופים המאוחרים וחוסר הרצון לשנות שיטה תוך כדי משחק, ההתעקשות לשחק בשיטה שעד כה לא הוכח שהיא מתאימה לקבוצה, ההחלטה לקיים אימון מסכם שלא בשעת המשחק - עניין שזכה לביקורת גם מצד השחקנים, וההתעלמות מסידובה סומא שבשלושת המשחקים האחרונים לא ראה דקות.

יחד עם זאת, שחר הבהיר לאחר המשחק למקורביו כי הוא שבע רצון מהיכולת שמציגה הקבוצה ולכן רוטן טרם פוטר. "אולי שכחתם, אבל בשלב שבו הוא פיטר מאמנים זרים, כמו סטנוייביץ' ומולנסטיין, המצב היה הרבה יותר גרוע. שחקנים לא שיחקו בעמדות שלהם, הקבוצה נראתה פחות טוב מהיריבה בכל המשחקים. היא שיחקה כמו קבוצת תחתית", אמר גורם במועדון אתמול שהוסיף: "המעשה של שחר בסיום המשחק היה אצילי. הוא ידע שאם יתקרב לגדר הוא יספוג קריאות, אבל הוא בחר ללכת עד הסוף כדי לתת גב לצוות שלו, ולא משנה מה ההחלטה שיקבל בהמשך העונה. העובדה שהוא בחר להסיט את האש אליו מלמדת כמה חשוב לו שהעסק הזה יצליח". כזכור, מקורבים למועדון כבר הבהירו כי מבחינת שחר "אלאך ורוטן הם לא מקשה אחת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
רוצה שקט, רוצה תוצאות. שחר/יוסי ציפקיס

רק לאחרונה החליט הבעלים להעניק למנהל הטכני חוזה לעונה נוספת. הפגישה בעניין נדחתה בגלל מצב הקבוצה הבוגרת וקבוצת הנוער, אבל בשיחה בין הצדדים ביקש אלאך לגלות סבלנות ולהמשיך באותה מדיניות שלדבריו "תביא השגים בטווח הארוך". בשיחה, כך מעריכים בחיפה, יבהיר שחר כי המטרה הראשונית היא להביא לשינוי גם בטווח הקצר שיוביל לשקט במערכת.

מנהל מקצועי מכבי חיפה מו אלאך, המנכ"ל אסף בן דב. אדריאן הרבשטיין
מבקש סבלנות. אלאך/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודיעה היום על הארכת חוזהו של סאן מנחם בשנתיים נוספות. המגן בן ה-25 אמר לאחר החתימה: "אני שמח להמשיך לשחק במועדון הגדול בישראל, עם הקהל הטוב ביותר. יש לנו את כל התנאים להצליח ובסופו של דבר התוצאות יגיעו. חשוב לי להחזיר למועדון ולאוהדים על האמון הגדול שאני מקבל". מנכ"ל המועדון אסף בן דב הוסיף: "סאן מבחינתי הפך לשחקן בית. אנו רואים בו גם בעתיד כשחקן הקבוצה ונעשה הכל על מנת שהוא יצליח".

גם הקשר בן ה-17 טימו מוזי האריך את חוזהו בקבוצה.

סאן מנחם לאחר שהאריך את חוזהו אצל מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
"הפך לשחקן בית". סאן מנחם/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully