וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר ניגש לדבר עם אוהדי מכבי חיפה שקיללו אותו: "מקבל זאת בהבנה"

6.10.2018 / 20:02

הבעלים ספג קללות מעשרות אוהדים זועמים שקראו לאלאך ורוטן ללכת הביתה אחרי ה-1:1 מול רעננה, לאחר מכן הוציא הודעה: "נשב ופגרה ונבין איך לשפר". רוטן: "אנחנו עושים טעויות, יש לחץ"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

התקופה האיומה של מכבי חיפה נמשכה גם הערב (שבת). הירוקים היו עדיפים על הפועל רעננה אך ספגו בדקה ה-91 אחרי שגיאה גדולה של גיא חיימוב, ורשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. לאוהדים זה נמאס והם קראו לפרד רוטן להתפטר, בין היתר משום שלא אהבו את החילופים של ההולנדי, שהלך אחורה אחרי שער היתרון של דין מימוני (עצמי, 54) ובדקה ה-87 אף הכניס את עאיד חבשי במקום שלומי אזולאי, ושמע שריקות בוז.

עוד בנושא:
ליגת העל: מכבי חיפה המאכזבת סיימה ב-1:1 עם הפועל רעננה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
לקהל הירוק נמאס/יוסי ציפקיס

אבל זה לא הכל. כמה עשרות אוהדי מכבי חיפה חיכו ליציאת השחקנים, קיללו גם את המנהל הטכני מו אלאך ("לך הביתה, ביזיון" ואת השחקנים שנותרו ספונים בחדר ההלבשה. גם הקריאות להתפטרותו של פרד רוטן נמשכו כאשר המאמן ההולנדי יצא לעבר האוטובוס.

מי שניגש באופן מפתיע לדבר עם האוהדים היה הבעלים יעקב שחר, שנכח במשחק וכמובן לא היה מרוצה אף הוא מסיום המשחק. שחר ספג קללות, אבל בכל זאת יצא לעבר האוהדים. בשעות הערב הוציא שחר את התגובה הבאה באתר הרשמי של המועדון: "כמו כל אוהדי הקבוצה שבאו למשחק ורבים שצפו בו בטלויזיה, יצאתי מאוכזב מהתוצאה ובעיקר ממספר רב של החמצות מצד שחקנינו. לאחר המשחק בצאתנו מהאיצטדיון הפגינו כנגד השחקנים, המאמנים ונגדי כמה עשרות אוהדים צעירים. אני מקבל זאת בהבנה, סימן שכואב לכם, שאתם דואגים ומאוד אכפת לכם. לביקורת עניינית אני תמיד מקשיב. אנו נשב בפגרה ונבדוק כיצד ניתן לשפר את המצב".

"זה לא טוב, הגיע לנו לנצח יותר משחקים מפתיחת העונה, אנחנו חייבים לנצח משחקים", אמר פרד רוטן. "אנחנו עושים טעויות, אבל אני לא שופט שחקנים. אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד. הלחץ נורמלי אם אתה עובד בקבוצה גדולה, ככה זה בדרך כלל". על החילוף המאוחר של חבשי במקום אזולאי אמר המאמן: "אני תמיד סומך על המחליפים שלנו. אני רוצה לצפות במשחק שוב ואז אוכל לקבוע".

עוד באותו נושא

מכבי חיפה נפרדה ב-1:1 מהפועל רעננה

לכתבה המלאה

צפו בסרטון המלא: יעקב שחר ניגש אל האוהדים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully