וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אני מרוצה ממה שראיתי, למדנו את הלקח שלנו"

מאמן הפועל ירושלים פרגן לשחקניו לאחר הניצחון 73:83 על הרצליה. בקבוצה יחליטו כיצד לטפל בקרסול הפגוע של בר טימור. מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין לאחר הניצחון על ראשל"צ: "הביצועים השתפרו"

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של הפועל ירושלים על בני הרצליה

הפועל ירושלים חגגה הערב (ראשון) ניצחון במחזור הראשון של ליגת העל 73:83 על בני הרצליה. במשחק נוסף הפתיעה עירוני נס ציונה 84:90 את מחזיקת גביע ווינר הטרייה מכבי ראשון לציון.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש פרגן לשחקניו אחרי הניצחון ואמר: "אני מאוד מרוצה ממה שראיתי. הגענו עם אנרגיות אחרות. למדנו את הלקח שלנו. אי אפשר להתחיל את המשחק פסיביים. קפצנו מהתחלה וניצחנו את המשחק הגנתית. לא קלענו טוב. אם היו נכנסים עוד כמה כדורים זה היה יותר טוב, אך עשינו משחק הגנתי טוב מאוד. כשג'וש אוואנס עושה את הדברים שלו הקבוצה עובדת. הוא אישיות מיוחדת. מהרגע הראשון בקיץ רצינו אותו והתמזל מזלנו שהוא איתנו. אנחנו חייבים להגיע לכל משחק ככה".

על יוגב אוחיון שנפגע במהלך המשחק אומר קטש: "יוגב אוחיון סוחב את הפציעה בקרסול הרבה זמן. זה מדאיג אותנו. הוא פתח נפלא את המשחק. בחוק הרוסי כל ישראל בכיר הוא משמעותי. נקווה שיהיה בריא. אולי הוא יצטרך להיעדר תקופה. נראה בקרוב".

מאמן בני הרצליה גשפאר פטוצ'ניק אמר מנגד: "ברכות להפועל ירושלים. הם היו קבוצה טובה יותר. הבחורים שלי עשו את המקסימום אך זה לא מספיק. ירושלים קבוצה טובה. יש להם שני שחקנים טובים בכל עמדה. היינו צריכים להיות יותר אגרסיביים בפתיחה במיוחד בעמדת הגארדים. המשחק בהתקפה עדיין לא משהו. צריך לשפר את זה".

עוד בנושא
הפועל ירושלים ניצחה 73:83 את הרצליה, נהריה הפתיעה 95:98 את חולון
ליגת ווינר: מכבי תל אביב הביסה 59:103 את מכבי אשדוד

שחקני הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
ברגל ימין. שחקני הפועל ירושלים/יוסי ציפקיס

בעירוני נס ציונה הייתה שביעות רצון גדולה מהניצחון על מכבי ראשון לציון. המאמן נדב זילברשטיין אמר בסיום: "ממשחק למשחק אנחנו מאוד מתקדמים ומאוד משתפרים, בעיקר ברמת הביצוע בהתקפה. הגנתית עשינו עבודה לא טובה יום, לא הצלחנו לעמוד בשום מפתח שרצינו, לא ירידה להגנה, לא ריבאונד הגנה, לא לעצור להם את הקליעה, אבל ב-5 דקות האחרונות היינו שם הגנתית, עשינו עבודה יוצאת מן הכלל.

על היכולת של גולן גוט שסיים עם 8 נקודות, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים אמר המאמן: "היתרון של גולן זה הראש, זה בכלל לא משנה לו אם הכדור נכנס או לא, הוא ימשיך לזרוק כשהוא לבד, כי הוא מאמין בקליעה שלו, הוא לקח זריקות מצוינות שיכנסו בהמשך העונה. הוא שומר, מביא ריבאונד, לוחץ את הכדור, שמים אותו תמיד על השחקן המשמעותי בקבוצה היריבה, שמח על הדרך שהוא עושה. הנתון המשמעותי שלו היום זה ה-8 אסיסטים, בשביל להפוך לשחקן בעמדה מספר 2 לגיטימי, שעושה דברים, אלה הדברים שהוא צריך לעשות, מקווה שזה סמן דרך בשבילו הלאה".

מנגד, מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף אמר: "באנו עם אנרגיות יותר מצומצמות בהגנה, לא ספגנו בשום משחק 90 נקודות עד היום. יכולים לדבר על ההתקפה, ששם החטאנו זריקות, וקלענו 7 מ-20 מהעונשין שזה לא נורמלי, אבל הבסיס היה ההגנה, קיבלנו סלים יותר מדי מהר ובקלות. ג'ראלד לי קיבל את הכדורים בקלות בצבע וקלע 12 נקודות שלא היו בחשבון שלנו, לא היו לנו את האנרגיות, דיברתי עם הקבוצה הזה שלושה ימים ברציפות. יכול להיות שהשחקנים היו עייפים ועם רגליים כבדות, שילמנו מחיר על זה, יכול להיות שזה המחיר שזכינו בגביע ווינר. לא נאשים אף אחד, לוקחים אחריות אני לוקח אחריות וממשיכים הלאה.

תקציר הניצחון של עירוני נס ציונה על מכבי ראשון לציון

one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully