וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: קני סייף שיחק 68 דקות בניצחונה של אנדרלכט

הקשר סייע לקבוצתו לעלות למקום השלישי בליגה הבלגית עם 1:2בחוץ על זולטה וארחם. מונס דאבור נכנס בתוספת הזמן בניצחונה של זלצבורג, ביברס נאתכו לא נכלל בסגל של אולימפיאקוס ב-1:1 הדרמטי מול א.א.ק אתונה

יוסי ציפקיס

קני סייף פתח היום (ראשון) בהרכבה של אנדרלכט, שניצחה 1:2 בחוץ את זולטה וארחם ועלתה למקום השלישי בליגה הבלגית. הישראלי שעבר לייצג את נבחרת ארה"ב תפס את המשבצת שלו בצד שמאל של רביעיית הקישור והוחלף בדקה ה-68, במצב של 0:1. אנדרלכט עם 20 נקודות אחרי 10 מחזורים.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליאור רפאלוב כבש בניצחונה של אנטוורפן 1:2 על אופן
מונס דאבור: "בהחלט הגיע הזמן שאתחיל לכבוש בנבחרת ישראל"

מונס דאבור, שחקן רב בול זלצבורג. רויטרס
נתן לחברים לעשות את העבודה. מונס דאבור (צילום: רויטרס)/רויטרס

* מונס דאבור נכנס כמחליף בתוספת הזמן וצפה בחבריו בזלצבורג מנצחים 1:2 בחוץ את שטורם גראץ. זלצבורג השלימה ניצחון ליגה עשירי ברציפות בעשרה מחזורים, שמרה על המאזן המושלם והיא פתחה פער של תשע נקודות בפסגה.

* ביברס נאתכו לא נכלל בסגל של אולימפיאקוס, שספגה בדקה ה-90 במשחק החוץ מול א.א.ק אתונה וסיימה ב-1:1. שתי הקבוצות עם 13 נקודות, שלוש פחות מהמוליכה היוונית פאוק סלוניקי.

* אינגולשטאדט, עדיין ללא אלמוג כהן הפצוע, רשמה הפסד חמישי רצוף, הפעם 2:1 בבית לפאדרבורן וירדה למקום הלפני אחרון בבונדסליגה השנייה.

* גוואנגז'ו R&F, ללא ערן זהבי שכזכור גם שוחרר מסגל הנבחרת בגלל הפציעה בכף הרגל, הובסה 3:0 בביתה על ידי בייג'ין גואן הרביעית. גוואנגז'ו במקום ה-11 בליגה הסינית עם 29 נקודות, שבע מעל הקו האדום וכשנותרו עוד חמישה מחזורים לתום העונה.

* סלטיק, עדיין ללא ניר ביטון הפצוע, חגגה עם 0:6 גדול בחוץ על סנט ג'ונסטון ועלתה למקום השלישי בליגה הסקוטית עם 16 נקודות. היא ניצלה את ההפסד של הארטס המוליכה לריינג'רס והורידה את הפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד. ג'יימס פורסט כיכב עם רביעייה בתוך חצי שעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully