וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש בניצחונה של אנטוורפן 1:2 על אופן

הקשר הישראלי השווה בדקה ה-69 עם שערו השני מאז המעבר, קבוצתו השלימה את המהפך ועלתה למקום השלישי בליגה הבלגית. 21 דקות לחמד בתיקו של ק.פ.ר, קליימן ספג בדקה ה-90 והפסיד

תומר חמד שחקן ק.פ.ר. GettyImages
נותר עם שער אחד במאזנו. תומר חמד/GettyImages

ליאור רפאלוב המשיך בכושרו הטוב מאז המעבר מקלאב ברוז' לאנטוורפן, והערב (שבת) כבש את שערו השני ב-1:2 בחוץ על אופן. המארחת הוליכה, אבל רפאלוב איזן עם בעיטה שטוחה ברגל ימין מ-17 מטרים בדקה ה-69 ואיבו רודריגס השלים את המהפך בחלוף שמונה דקות. אנטוורפן עלתה למקום השלישי בליגה הבלגית עם 19 נקודות ב-10 מחזורים.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
"בלתי ניתן לעצירה": באוסטריה מהללים את מונס דאבור הלוהט
בירם כיאל בישל את שער הניצחון ב-0:1 של ברייטון על ווסטהאם

* תומר חמד נכנס בדקה ה-69 והיה שותף ל-1:1 הביתי של ק.פ.ר מול דרבי קאונטי. הקבוצה של פרנק למפארד הוליכה משער של ג'ק מריוט בדקה ה-24, אבל הקשר האמריקאי ג'ף קמרון השווה בדקה ה-48 עבור המארחת שירדה למקום ה-18 עם 14 נקודות מ-12 משחקים בליגת המשנה באנגליה. חמד החליף את ג'ורדן קאזינס ולא הצליח להשיג שער שני לפני שהוא מצטרף להכנות של נבחרת ישראל לקראת סקוטלנד ואלבניה בליגת האומות.

* * עומרי בן הרוש השלים 90 דקות במדי לוקרן, שהפסידה בביתה 3:1 לקורטרייק ונשארה במקום ה-14 בליגה הבלגית. קבוצתו של המגן רשמה משחק ליגה רביעי ללא ניצחון.

* אופיר מרציאנו חזר לסגל של היברניאן אחרי כחמישה חודשים בהם נעדר בגלל פציעה. השוער הישראלי ישב על הספסל וראה את חבריו מביסים את המילטון בקלות 0:6. היבס רשמה ניצחון רביעי רצוף והיא במקום השני עם 17 נקודות משמונה משחקים בליגה הסקוטית.

* רועי גורדנה פתח בהרכב סלאבן בלופו ושיחק 66 דקות בניצחון הביתי 1:3 על איסטרה. הקשר הישראלי ספג כרטיס צהוב דקה לפני שהוחלף, קבוצתו במקום השישי בליגה הקרואטית עם 12 נקודות מ-10 משחקים.

* בוריס קליימן פתח בשערה של פראלימני, אבל ספג שער בדקת הסיום מבראט סאדיק, שהעניק לדוקסה ניצחון ביתי דרמטי 1:2 במחזור החמישי בליגה הקפריסאית.

* אוסטריה וינה, ללא אלון תורג'מן הפצוע, הפסידה 2:0 בחוץ לריינדורף אלטאך ונותרה במקום הרביעי עם 16 נקודות מ-10 משחקים בליגה האוסטרית.

* בלי עומרי אלטמן הפצוע, פנאתינייקוס חילצה נקודה מאסטרס טריפוליס הודות לשער בתוספת הזמן של אקס מנצ'סטר יונייטד, פדריקו מאקדה.

* אלי בבייב השלים אתמול 90 דקות בהפסד של סומגאיט 2:0 לסבאיל במחזור השביעי בליגה האזרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully