וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלתי ניתן לעצירה": באוסטריה מהללים את מונס דאבור הלוהט

החלוץ הישראלי חגג צמד ב-1:3 של זלצבורג על סלטיק, העלה את מאזנו ל-15 שערים ב-16 משחקים העונה וזכה למחמאות: "הוא לא מחמיץ פעמיים". רוג'רס הודה: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה"

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג חוגג. AP
הייתה גם הקדשה מרגשת. מונס דאבור/AP

מונס דאבור העלה אמש (חמישי) את מאזנו בעונת 2018/19 ל-15 שערים ב-16 משחקים בכל המסגרות, אחרי שהוביל את רד בול זלצבורג לניצחון ביתי 1:3 על סלטיק במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. דאבור כבש ב-2:3 על האחות ר.ב. לייפציג במחזור הראשון, ולפני כן היו לו שני צמדים גם במוקדמות הליגה האירופית. חמישה משחקני סלטיק ישחקו מולו בשבוע הבא כאשר סקוטלנד תתארח בישראל במסגרת ליגת האומות, אבל אמש הם לא מנעו ממנו לכבוש את השער ה-100 של זלצבורג בליגה האירופית בדקה ה-55 ולחתום את המהפך עם פנדל בדקה ה-73.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מונס דאבור כבש צמד ב-1:3 של זלצבורג על סלטיק
טאלב טואטחה בישל ב-1:4 של פרנקפורט על לאציו
מונס דאבור ממשיך להוביל את דירוג הליגיונרים

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג כובש פנדל מול קרייג גורדון שוער סלטיק. רויטרס
יכניע את הסקוטים גם בשבוע הבא? מונס דאבור עם הפנדל/רויטרס

חלוץ נבחרת ישראל הקדיש את השערים לדודו שהלך לעולמו בשבוע שעבר, כאשר היה זה הצמד החמישי שלו העונה בכל המסגרות. "הוא בלתי ניתן לעצירה, לא מחמיץ פעמיים", החמיאו בתקשורת האוסטרית. באתר יורוספורט בחרו בו לאיש המשחק וכתבו: "מלך השערים של הליגה האוסטרית עשה את זה גם מול סלטיק, כבש פעמיים והיווה איום לאורך כל המשחק. הוא נותר מתוסכל במחצית הראשונה, אבל המשיך לנסות וקצר את הפירות לאחר ההפסקה".

ברנדן רוג'רס החמיא לזלצבורג, שסופרת כבר 49 משחקי בית ללא הפסד בכל המסגרות: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה כאן. התגוננו בצורה טובה במחצית הראשונה והם לא מצאו דרך לפרוץ, אבל לאחר מכן לא היינו מספיק טובים וספגנו. לאחר ה-1:1 הם השתלטו על המשחק וכאן לא נותנים לך לנשום. בפיגור 3:1 וב-10 שחקנים כבר היה קשה לחזור. השחקנים נתנו הכול".

המאמן המנצח מרקו רוזה סיכם: "הגבנו היטב לאחר השער שספגנו, שיחקנו טוב ובמחצית השנייה סיפקנו הופעה מצוינת. הברכות לשחקנים שנשארו חזקים. אם ניקח את הדברים הטובים מכאן, נוכל רק להתקדם וזה ייתן לנו יותר ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully