וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לייפציג הביסה 0:6 את נירנברג ועלתה למקום השני

אחרי שחטפה שביעייה מדורטמונד לפני שבועיים, נירנברג חזרה מלייפציג עם תבוסה נוספת: קאמפל, פאולסן וצמדים של סביצר ו-ורנר סידרו ניצחון גדול. פרנקפורט ניצחה 1:2 את הופנהיים

אחרי ההפסד המפתיע של באיירן מינכן והניצחון הדרמטי של בורוסיה דורטמונד אתמול, המחזור השביעי בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם פרייבורג סיימה ב-0:0 מול באייר לברקוזן, לאחר מכן איינטרכט פרנקפורט ניצחה 1:2 בחוץ את הופנהיים ולקינוח ר.ב. לייפציג הביסה בביתה 0:6 את נירנברג ועלתה למקום השני בטבלה.

וונדל באייר לברקוזן מול לוקאש קובלר פרייבורג. רויטרס
אין שערים. לוקאש קובלר מול וונדל/רויטרס

פרייבורג - באייר לברקוזן 0:0

אחרי שאיבדה יתרון של 2:0 והפסידה 4:2 לבורוסיה דורטמונד במחזור הקודם, באייר לברקוזן קיוותה לחזור למסלול הניצחונות ולצאת מהמקום הלא מוכר לה בתחתית אך סיימה בתיקו מאופס מאכזב ששמר אותה קרובה ליריבתה. קאי האברץ ולוקאס אלאריו שכבש צמד בניצחון 2:4 על לרנקה בליגה האירופית ביום חמישי פתחו בהרכב של הייקו הרליך אך לא מצאו את הרשת.

אנטה רביץ', שחקן איינטרכט פרנקפורט. רויטרס
רביץ' חוגג את השער שלו. בהמשך הקרואטי הורחק/רויטרס

הופנהיים - איינטרכט פרנקפורט 2:1

פרנקפורט המשיכה את המומנטום מהניצחון 1:4 על לאציו בליגה האירופית והשיגה שלוש נקודות גם בליגה, על חשבון הופנהיים לה זה הפסד ליגה שני ברציפות. בניגוד למפעל האירופי טאלב טואטחה לא שותף בחגיגה ולא היה בסגל של איינטרכט. אנטה רביץ' העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-40 לאחר שניצל יציאה אומללה של השוער והקפיץ מעליו הישר לתוך הרשת. לוקה יוביץ' הוסיף את השני בפתיחת המחצית השנייה (46) בבעיטה חזקה מתוך הרחבה. בדקה ה-65 אנטה רביץ' התכבד בצהוב שני מיותר לחלוטין אחרי עבירה במרכז המגרש וראה את הכרטיס האדום. רייס נלסון בן ה-18 צימק לזכות המארחת בדקה ה-83 בבעיטה יפה משלו מתוך הרחבה.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. GettyImages
איזו חגיגה. שחקני לייפציג/GettyImages

ר.ב. לייפציג - נירנברג 0:6

אחרי שחטפה לפני שבועיים שביעייה מדורטמונד, נירנברג ממשיכה לספוג תבוסות במשחקי החוץ שלה. הפעם מי שחגגה עלייה הייתה לייפציג, שהשלימה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות. קווין קאמפל (3) ויוסוף פאולסן (7) העלו את המארחים ליתרון כפול מהיר ונוח. צמדים של מרסל סביצר (21, 55) וטימו ורנר (32, 59) המשיכו את החגיגה וסגרו עניין. ורנר אף החמיץ פנדל בדקה ה-64 ופיספס הזדמנות לשלושער, אך ישמח לדעת שהוא הפך לכובש החמישי הכי צעיר שמגיע ל-50 שערי בונדסליגה בגיל 22. לייפציג עלתה למקום השני עם 14 נקודות, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה בורוסיה דורטמונד. למרות התבוסה, מצבה של נירנברג עדיין סביר משום שהיא משיגה ניצחונות במשחקי הבית שלה, והיא במקום ה-12 עם שמונה נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully