וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון בכורה בליגה לבלאט ואולימפיאקוס, גם דאוסון השיג ניצחון

המאמן הישראלי השיג 78:88 בהיכל השלום והאחווה על הולארגוס במחזור הפתיחה ביוון. דאוסון פתח בחמישייה, שיחק 22 דקות ועזר לחובנטוד בדאלונה לנצח 66:67 דרמטי את מנרסה בספרד

שון דאוסון, חובנטוד בדאלונה. מתוך האתר הרשמי של בדאלונה, אתר רשמי
ניצחון ראשון בליגה. שון דאוסון/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בדאלונה

אחרי הבכורה המאכזבת וההפסד במשחק הבכורה בליגה הספרדית, שון דאוסון וקבוצתו החדשה חובנטוד בדאלונה השיגו היום (ראשון) ניצחון בכורה דרמטי בליגה הספרדית עם 66:67 בחוץ על מנרסה. דאוסון עצמו היה די חלש, פתח בחמישייה, שיחק 22:43 דקות, קלע שש נקודות והוסיף ארבעה ריבאונדים ואסיסט אחד.

ניקו לפרובינטולה המצוין הוביל את חובנטוד עם 16 נקודות, עשרה אסיסטים ושלושה ריבאונדים. האורחים עלו כבר ליתרון של 16 נקודות ברבע השלישי, אבל רבע רביעי מזעזע איפשר למנרסה לעלות ליתרון בשניות הסיום. לפרובינטולה נשלח לקו העונשין, דייק פעמיים והעניק לחובנטוד את הניצחון היקר. במחזור הבא, בעוד שבוע בדיוק, חובנטוד תצא למשחק חוץ קשה ביותר נגד ריאל מדריד החזקה.

* אולימפיאקוס של דיוויד בלאט ניצחה היום בהיכל השלום והאחווה 78:88 את הולארגוס במסגרת המחזור הראשון של הליגה היוונית. ריצה של 14:31 של האדומים-לבנים ברבע השני העלתה אותם ליתרון דו ספרתי של יותר מ-20 נקודות, ומשם לאורחים לא היה באמת סיכוי לחזור לעניינים. הם אמנם הצליחו לנגוס בהפרש לקראת הסיום, אך לא הצליחו לעשות יותר מזה. מדובר בניצחון שני רצוף של אולימפיאקוס על הולארגוס אחרי ה-70:85 ביום חמישי בשמינית גמר הגביע היווני. ניקולה מילוטינוב הוביל את קבוצתו של בלאט עם 24 נקודות ושבעה ריבאונדים.

* בליגת ה-VTB צסק"א מוסקבה טיילה עם 61:86 בחוץ על אסטנה הקזחית ועלתה למקום הראשון בליגה עם מאזן מושלם.

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
בכורה מאכזבת לשון דאוסון: קלע 4 נקודות והפסיד עם חובנטוד בדאלונה
גלן דייויס נטש את זאדאר וירה: "המאמן מתנהג לשחקנים כמו אל זבל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully