וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן דייויס נטש את זאדאר וירה: "המאמן מתנהג לשחקנים כמו אל זבל"

שבוע בלבד לאחר שחתם, הסנטר שכיכב בעבר ב-NBA החליט לעזוב את הקבוצה הקרואטית שטוענת שהוא דרש יותר כסף. דייויס מצידו טינף: "המאמן קרא לשחקנים "בני זונות" ולא יודע לאמן"

שחקן אורלנדו מג'יק גלן דייויס. Mike Ehrmann, GettyImages
ידע ימים יפים יותר. גלן דייויס במדי אורלנדו/GettyImages, Mike Ehrmann

רק לפני שבוע הודיעה זאדאר באופן מפתיע על החתמתו של גלן דייויס, הסנטר שלפני עשור זכה באליפות ה-NBA עם בוסטון. אולם, אתמול נודע שהשידוך בין השניים פוצץ ודייויס לא ישחק בסופו של דבר בקבוצה כשההערכות הראשונות סברו שהוא דרש יותר כסף מהקבוצה הקרואטית שתשחק השנה בליגה האדריאטית ולא נחשבת לקבוצה עשירה וגדולה באירופה.

צפו בגלן דייויס מגיע לזאדאר

דייויס העלה סרטון ומחק אותו לאחר מכן ובו הוא הסביר את הגרסה שלו לסיבת העזיבה. אחרי הוידאו הזה הוא העלה פוסט לאינסטגרם ובו כתב: "הם (זאדאר) מנסים לגרום לזה להיראות כאילו אני הבחור הרע. בבקשה תבינו שהייתי שמח לשחק כאן אבל מדובר בביזנס. כשהמאמן שלך קורא לשחקנים בשמות כמו "בני זונות" ומתנהג אליהם כמו אל זבל ולא מאמן אותם, זו בעיה. אין כבוד, זה קשה לשחק אצל בנאדם כזה. אז אני מצטער בפני אוהדי הקבוצה. זאדאר צריכה לשלם לי קצת יותר כדי שאהיה פה".

הקרואטים מצידם טוענים שמאז שדייויס הגיע לקבוצה הוא דרש יותר כסף ממה ששני הצדדים סיכמו עליו, בעוד שמעבר לכך השחקן התאכזב מהעיר עצמה. דייויס נשאר במלון בזמן שקבוצתו שיחקה אתמול בליגה האדריאטית מול צ'דביטה, ובכך סיים את דרכו. הביג מן שמכונה "ביג בייבי" ימשיך כעת לחפש קבוצה חדשה אחרי שלא שיחק יותר משלוש שנים בשל פציעות שונות וכושר לקוי.

דייויס בן ה-32, שרשם 514 משחקים רשמיים ב-NBA, ישחק לראשונה באירופה אחרי שהפך הקיץ לשחקן חופשי. את עונת ה-NBA שלו הוא פתח בבוסטון והעלה את המספרים שלו בהדרגה עד עונת 2010/11 שבה הוא רשם ממוצעים של 11.7 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק. בסוף אותה עונה הוא עבר לאורלנדו בשורותיה שיחק שלוש עונות והיה פקטור משמעותי מאוד בעונה השנייה עם 15.1 נקודות למשחק ו-7.2 ריבאונדים. דייויס שיחק גם שתי עונות בלוס אנג'לס קליפרס אך לא שיחק מאז 2015 בגלל פציעה קשה בקרסול שהשביתה אותו למשך תקופה ארוכה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully