וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נציג של ברצלונה עקב אחרי קאלידו קוליבאלי מול ליברפול

בספרד מדווחים שאריאדו בראידה היה בסאו פאולו ביום רביעי והתרשם מהבלם המצוין של נאפולי ונבחרת סנגל שהרשים ב-0:1 על האנגלים. סוכנו לשעבר: "הוא יכול לשחק בכל קבוצה בעולם"

רויטרס

ג'רארד פיקה פתח בצורה רעה מאוד את העונה שלו בברצלונה, סמואל אומטיטי סובל מפציעה די חמור ובמועדון הקטלאני מחפשים להתחזק בבלם אחד לפחות, אולי כבר בינואר וב"אל מונדו" הקטלאני מדווחים היום שהבלם הזה עשוי להיות קאלידו קוליבאלי מנאפולי.

על פי הדיווח אריאדו בראידה אחד מאנשי הצוות המקצועי של ברצלונה היה ביום רביעי האחרון בסאו פאולו שם הוא חזה בנאפולי מנצחת את ליברפול 0:1 במשחק שבו קוליבאלי הציג יכולת נהדרת ונטרל את סלאח ופירמינו החלוצים המסוכנים של סגנית אלופת אירופה. בספרד טוענים שבראידה התרשם מהיכולת של קוליבאלי והמליץ להשקיע ברכישתו של הבלם בו מעוניינות גם הקבוצות האנגליות הבכירות.

ברונו סאטין, סוכנו של קוליבאלי לשעבר, אישר שהוא דיבר עם בראידה על קוליבאלי ביום רביעי ואמר: "קאלידו יכול לשחק בכל קבוצה בעולם, אם זו ברצלונה, ריאל מדריד או באיירן מינכן. הוא חתם לאחרונה על חוזה חדש בנאפולי, אבל אנחנו רואים שפיקה לא מציג יכולת טובה בברצלונה שמחפשת להתחזק בבלם".

עוד בנושא:

"דר שפיגל" חושף: ההתנהלות הפושעת של כריסטיאנו רונאלדו בנסיון לטייח את "האונס"
היום בספרד: ברצלונה עם מבחן קשה במסטאייה מול ולנסיה

שחקן נאפולי קאלידו קוליבאלי עם שחקן ליברפול מוחמד סלאח. GettyImages
ברצלונה חושקת בו. קוליבאלי מול סלאח/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully