וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס מור: "נצטרך למצוא את האיזון שיהפוך אותנו מקבוצה טובה למצוינת"

7.10.2018 / 9:54

בהפועל תל אביב היו מרוצים מהניצחון במשחק הבכורה על אילת, אך לא יצאו מגדרם. הגארד האמריקאי, שהצטיין עם 24 נקודות: "בהפסד בשרלרואה לא קלענו מבחוץ ולא היינו אגרסיביים. זה כל ההבדל"

one

הפועל תל אביב פתחה אמש (שבת) את עונת 2018/19 ברגל ימין עם ניצחון משכנע 81:100 על הפועל אילת בדרייב אין. האדומים פתחו את המשחק בסערה, הוליכו כבר ב-28 הפרש במחצית, וב-30 נקודות יתרון בשיא, ובשום שלב של המשחק לא היה חשש כי הניצחון האדום יעמוד באיזשהו סוג של ספק.

הקבוצה של דני פרנקו נהנתה מיום יוצא מן הכלל מחוץ לקשת עם 11 מ-19 שלשות, אחרי שבמחצית הראשונה קלעו 7 מ-9 השלשות שזרקו. ארבעה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס כששני המצטיינים היו דאלאס מור שקלע 24 נקודות, וג'ונתן הולמס שהוסיף 15 נקודות ו-11 ריבאונדים.

עוד בנושא:

דני פרנקו: "הופתעתי לטובה מאיתנו, המשחק הראשון הוא תמיד מוקש"
ליגת העל נפתחה, הפועל תל אביב הביסה את הפועל אילת 81:100

שחקני הפועל תל אביב עם תומר גינת. לירון מולדובן
הצגה בלבן. תומר גינת חוגג/לירון מולדובן

"ידענו שאנחנו צריכים להביא אנרגיות למשחק, המאמן מבקש ממני להיות אגרסיבי, יצרתי לעצמי, לחברים שלי לקבוצה, וזה ניצחון מצוין בשבילנו", סיכם מור את הניצחון והפתיחה החזקה של קבוצתו, והתייחס להבדלים לעומת ההפסד לפני כשבועיים בשרלרואה, "במשחק בבלגיה לא קלענו ולא היינו מספיק אגרסיביים, זה הרג אותנו שם. לאורך השבוע דיברנו על אגרסיביות ועבדנו חזק באימונים, היה לנו שבוע נהדר באימון וזה נמשך למשחק ועזר לנו.

על התחושות בדרייב אין אמר מור: "האווירה כאן נהדרת, ראינו איך זה כאן בליגת האלופות, וגם בחוץ, והיום זה היה משוגע יותר, זה עזר לנו להביא יותר אנרגיות לפרקט. נצטרך למצוא את האיזון, זה מה שהופך קבוצה טובה לקבוצה גדולה, כשנמצא את האיזון נהיה קבוצה טובה מאוד בליגה".

כ-800 מקומות בדרייב אין היו סגורים במהלך המשחק כחלק מהעונש שספגו האדומים מבית הדין של איגוד הכדורסל, ויהיו סגורים גם בשלושת משחקי הבית הבאים של הקבוצה. המשחק עצמו עבר ללא אירועים מיוחדים, כשבסיום המשחק קיללו האוהדים האדומים את שדרי המשחק ואנשי ערוץ הספורט שהעבירו דיווח על ההתמודדות.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully