וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "השחקנים שלנו לוחמים", דראפיץ': "צריכים לרדת לקרקע"

מאמן בני יהודה החמיא לשחקניו אחרי ה-1:3 על מכבי נתניה, דראפיץ' לא מודאג מהירידה למקום האחרון בטבלה: "נחזור ל-DNA שלנו, יש לנו שחקנים טובים. אנחנו צריכים להתרכז בעבודה"

שחקן בני יהודה מאוויס צ'יבוטה חוגג. מגד גוזני
סטייל גומיס. מאוויס צ'יבוטה חוגג/מגד גוזני

בני יהודה רשמה הערב (שבת) ניצחון שני רצוף בליגת העל, כשגברה 1:3 על מכבי נתניה ועלתה למקום השלישי. נתניה, לעומת זאת, דווקא אחרי ה-1:4 על אשדוד, חזרה לסורה וירדה למקום האחרון, עם הפסד רביעי בששת מחזורי הפתיחה. בבני יהודה הודיעו שקרלוס קוויאר, שנפצע והוחלף במחצית הראשונה, נבדק על ידי הצוות הרפואי ועל פי הבדיקה הראשונית עולה שהוא סובל מכיווץ בשריר הירך האחורי. הוא יעבור סדרת בדיקות נוספות מחר.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "בחצי השני שיפרנו את המסירה האחרונה, בכל השערים, ובכלל שיפרנו מאוד בשני המשחקים האחרונים את הסיומת. תמיד ידעתי שאם מגיעים למצבים, זה סימן טוב. אני שמח שהחבר'ה הצעירים מצליחים לכבוש ולנצל את המצבים. אנחנו ממשיכים לעבוד על זה, יש לנו שחקנים מוכשרים, היום היו הרבה מהלכים טובים. גם משחק ההגנה היה טוב, לא פחות ממשחק ההתקפה, למרות הפציעה של קרלוס קוויאר. השחקנים עובדים קשה מאוד, ומגיע להם הרבה קרדיט על זה. זה לא ניצחון של אבוקסיס, יש פה צוות מקצועי אדיר, וצוות של שחקנים לוחמים, הניצחון הוא של הקבוצה".

מאוויס צ'יבוטה, שחגג עם צמד הוסיף: "אני ממשיך לעבוד קשה, ושמח שיש תוצאת על המגרש. גם בתחילת העונה שיחקנו טוב ולא כבשנו. השחקנים שעזבו? לא מרגיש את זה. יש לנו קבוצה טובה".

עוד בנושא:

הצטרפו לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:3 את מכבי נתניה
צפו באירוע: יעקב שחר ניגש לדבר עם אוהדי מכבי חיפה שקיללו אותו

שחקני מכבי נתניה דני עמוס, דודי טויטו. מגד גוזני
דני עמוס ודודי טויטו מאוכזבים/מגד גוזני

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ': "לפני המשחק דיברנו על הדברים האלה, על משחק המעבר שלהם, אבל היום כל התקפת מעבר הם היו מול שוער, ואנחנו צריכים לתת על זה את הדעת. המשחק שלא שטף, אנחנו צריכים לרדת לקרקע, לשחק יותר מהר, יותר אגרסיבי. יש עכשיו פגרה, מחנה אימונים, ואחריו נתכונן להמשך העונה".

"אם אנחנו מקבלים גולים כל כך קלים, ולא יכולים לשמור על התיקו... בהחלט ההגנה הייתה מאוד חלשה היום. מכבי נתניה תחזור ל-DNA שלה. יש לנו שחקנים טובים. גם החלוצים שנכנסו לא הצליחו לשכנע, אבל יש לנו חומר טוב בשביל לחזור. אנחנו צריכים להתרכז בעבודה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 1:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully