וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר זומן לסגל. בנבחרת תהו מדוע זהבי זומן כשהוא פצוע

5.10.2018 / 13:39

חלוץ מכבי תל אביב זומן במקום זהבי שהגיע פצוע וגורמים תהו מדוע הרצוג זימן אותו למרות חוות הדעת הרפואית שהורתה על קרע ברצועת הרגל. שחקנים ביקרו את ההחלטה להתאמן ב-4 מגרשים שונים

יוסי ציפקיס

אלירן עטר חלוץ מכבי תל אביב זומן לסגל נבחרת ישראל במקום ערן זהבי. זאת לקראת צמד המשחקים מול סקוטלנד ואלבניה. גורמים בנבחרת תהו מדוע זהבי זומן על ידי הרצוג לסגל. בחוות דעת רפואית מוקדמת שקיבלו, התברר שהשחקן לא כשיר לשחק גם בליגה הסינית מאחר שהוא סובל מקרע חלקי ברצועת כף הרגל.

עוד בנושא:

נבחרת ישראל: ערן זהבי שוחרר מהסגל למשחקים מול סקוטלנד ואלבניה
שינו זוארץ הוצג כיו"ר ההתאחדות: "רוצה להודות לכולם על ההזדמנות"

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי, אלירן עטר. יוסי ציפקיס
חוזר לסגל הלאומי. אלירן עטר בקדנציה הקודמת/יוסי ציפקיס

זהבי נבדק אחרי שהגיע לישראל ואף הודיע בעצמו להרצוג כי הוא אינו כשיר במאת האחוזים. אחד השחקנים בנבחרת אמר היום כי הרצוג היה יכול לשוחח עם זהבי עוד לפני שנחת בארץ ולהבין ממנו שהוא לא כשיר. יכול להיות שהיה חשוב להרצוג שזהבי יגיע לארץ ויהיה חלק מהנבחרת אחרי מה שהיה בחודשים האחרונים.

הנבחרת תתכנס ביום ראשון במלון בהרצליה וביום שני תערוך את אימון הבכורה לקראת המשחק ביום חמישי מול נבחרת סקוטלנד בליגת האומות. כזכור, שחקנים בנבחרת ביקרו את ההחלטה לערוך את ארבעת האימונים במגרשים שונים. הנבחרת תפתח את האימונים בשפיים, משם תעבור לאצטדיון רמת גן ומשם לאצטדיון בחיפה ולכפר גלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully