וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת ליברפול: האוטובוס של מנצ'סטר סיטי רושת במצלמות אבטחה

באנגליה לא שכחו את המתקפה האלימה במרסיסייד באפריל האחרון. לקראת המשחק של האלופה באנפילד, הוחלט להתקין באוטובוס שלה 15 מצלמות שיתעדו מתפרעים ויסייעו למשטרה לעצור אותם

רויטרס

מנצ'סטר סיטי תוציא סכום כסף בלתי מבוטל כדי לצייד את האוטובוס שלה ב-15 מצלמות נסתרות לקראת הנסיעה לליברפול ביום ראשון. ההחלטה על הצעד הזה היא תוצאה של הביקור האחרון של אלופת אנגליה באנפילד.

באפריל האחרון התכולים התארחו בליברפול למשחק במסגרת ליגת האלופות ואוהדים מקומיים השליכו על האוטובוס אבוקות, בקבוקים ואפילו לבנים. המתקפה הזו זכתה להד תקשורתי נרחב ומאמן ליברפול, יורגן קלופ, אמר :"כמה אידיוטים הרסו הכול. האווירה שחוויתי במשחק הייתה אחת המדהימות שהרגשתי ואז כל האירועים האלה שינו את דעתי".

מלבד הבהלה הרבה אחרי ההתקפה, לאוטובוס של מנצ'סטר סיטי נגרם נזק בעלות של אלפי ליש"ט. המשטרה המקומית ביקשה מאנשים שצילמו את האירועים להעביר אליה את החומרים כדי שהיא תוכל לזהות מתפרעים ולעצור אותם. כעת במנצ'סטר סיטי החליטו לרשת את כל האוטובוס במצלמות מבעוד מועד. הצעד הבא היה פרסום העניין בתקשורת, כך שמתפרעים פוטנציאלים ידעו שהם מצולמים ואולי הדבר ירתיע אותם.

באנגליה מספרים שמחלקת הביטחון של מנצ'סטר סיטי קיימה כמה פגישות עם משטרת מרסיסייד בחודשים האחרונים, זאת בעקבות האירועים באפריל ולקראת המשחק מחרתיים. צעד מונע נוסף עליו הוחלט הוא הגעה לאנפילד דרך נתיב אחר - כזה שבו יפחת החיכוך עם האוהדים האדומים.

עוד בנושא:

אוהדי ליברפול השליכו בקבוקים ואבוקות על האוטובוס של מנצ'סטר סיטי
שבת באנגליה: המשחק האחרון של ז'וזה מוריניו כמאמן מנצ'סטר יונייטד?
גארת' סאות'גייט האריך את חוזהו בנבחרת אנגליה עד 2022

אוטובוס מנצ'סטר סיטי לפני המשחק מול ליברפול. רויטרס
ככה זה נראה באפריל האחרון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully