וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ליברפול השליכו בקבוקים ואבוקות על אוטובוס מנצ'סטר סיטי

אלפי אוהדים אדומים המתינו לאוטובוס היריבה ברבע גמר ליגת האלופות והשליכו על שחקני הסיטיזנס חפצים ואבוקות. ליברפול הוציאה הודעת התנצלות רשמית: "מגנים את האירועים"

רויטרס

בלאגן גדול באנפילד לפני המשחק בין ליברפול למנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות. אוהדי האדומים המתינו לאוטובוס השחקנים של האורחת והשליכו לעברו בקבוקים ואבוקות וזאת לאחר ששני האוטובוסים של הקבוצות עשו דרך שונה לעבר האצטדיון בשל שיקולי אבטחה. אוהדי ליברפול נאספו לפני באנפילד רואד על מנת לחכות לשני האוטובוסים, אבל זה של ליברפול שינה את מסלולו. זה לא מנע מאותם אוהדים להמתין שם לאוטובוס של מנצ'סטר סיטי וכשהוא הגיע בסביבות 20:30 שעון ישראל החלו אוהדי ליברפול להשליך לעבר השחקנים בקבוקים, פחיות ואבוקות.

ליברפול הוציאה הודעה רשמית 10 דקות לפני שריקת הפתיחה: "אנחנו מגנים את האירועים ומתנצלים בפני פפ גווארדיולה, השחקנים שלו, הצוות והשופטים שנקלעו לתקרית. ההתנהגות הזו בלתי מתקבלת על הדעת, נעבוד עם רשויות החוק כדי למצוא את האחראיים".

כל זה קרה למרות שאוהדי ליברפול הוזהרו במהלך השבוע שהם ייאסרו במקרה של שימוש בפירוטכניקה בזמן הגעת האוטובוסים, כמו שקרה כשהאוטובוס של ויאריאל הגיע לאנפילד ב-2016. עוד לפני המשחק מסרה משטרת מרסיסייד הודעה: "משטרת מרסיסייד מבצעת מבצע מיוחד במקום ביחד עם ליברפול כדי להתמודד עם האירוע. כמו בכל משחק, עבדנו כדי שכולם ייהנו מסביבה בטוחה כמו גם אבטחה ושקט בכבישים".

ליברפול תנסה לנצח את מנצ'סטר סיטי כדי להשיג מקדמה מסוימת לקראת הגומלין.

אוטובוס מנצ'סטר סיטי לפני המשחק מול ליברפול. רויטרס
האוטובוס של סיטי/רויטרס
אוהדי ליברפול. רויטרס
אוהדי ליברפול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully