וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדיוש מיליק נשדד באיומי אקדח אחרי הניצחון של נאפולי

החלוץ הפולני הפך לקורבן התורן בעיר מדרום איטליה. השודדים רכבו את אופנוע ונמלטו עם שעון בשווי של כ-20 אלף יורו. אינסינייה, האמשיק ואשתו של קבאני נשדדו בנאפולי בעבר

רויטרס

ארקדיוש מיליק נשדד באיומי אקדח אחרי ניצחון הבית של נאפולי על ליברפול אתמול (רביעי) בשלב הבתים של ליגת האלופות. שער של לורנצו אינסינייה בדקה ה-90 העניק לפרטנופי 0:1 יוקרתי וחשוב.

על פי אתר האינטרנט של העיתון הנפוליטני איל מאטינו, מיליק נסע לביתו כשסמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר רכבו נחסם על ידי אופנוע. אחד משני רוכבים ניגש לכיוון מיליק, כיוון אליו אקדח ודרש שימסור לו את שעון הרולקס שענד, בשווי של כ-20 אלף יורו. הפולני עשה כדבריו ולאחר מכן שני השודדים נמלטו מהמקום.

הפולני ששיחק אתמול 68 דקות והוחלף על ידי דריס מרטנס, הגיש הבוקר תלונה במשטרה, שפתחה בחקירת האירוע. מיליק לא ראה את פניהם של השודדים מכיוון שהם חבשו קסדות.

זו לא הפעם הראשונה בה כדורגלן של נאפולי או אחד מקרוביו, נשדדים. בין קורבנות העבר ניתן למנות את לורנצו אינסינייה, מארק האמשיק, קמילו סוניגה ואשתו של אדינסון קבאני. בתחילת העשור התעורר חשד שראשי המאפיה בעיר הדרומית הורו לפושעים מקומיים לשדוד שחקני כדורגל.


עוד בנושא:

ב-2016: לורנצו אינסינייה ואשתו נשדדו בנאפולי
פאולו סוזה פוטר מטיאנג'ין הסינית
דף האינסטגרם של וואלה! ספורט

ארקדיוש מיליק, נאפולי. GettyImages
לא ראה את פני השודדים. מיליק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully