וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מבקרים את ספאחיה: "לא תהיה סבלנות להתנהגות כזאת"

2.10.2018 / 8:15

ראשי הצהובים ישוחחו עם המאמן שהורחק בהפסד ברבע גמר גביע ווינר וידרשו ממנו "לא להשתולל". גם השחקנים לא יוצאים נקיים: "לא נראה שכולם התאמצו ונלחמו. בכל משחק צריך להראות רצינות"

one

לא כך ציפו במכבי תל אביב לפתוח את העונה. האלופה איבדה אמש (שני) תואר ראשון העונה, לאחר שהודחה כבר ברבע גמר גביע ווינר על ידי מכבי ראשון לציון עם הפסד 86:77.

נבן ספאחיה הורחק כשתי דקות לסיום המשחק, ובמכבי, מאחורי הקלעים כבר ביקרו את המאמן. בקבוצה אף ישוחחו עם המאמן במטרה ליישר איתו קו. "אחרי שנה שעברה הוא חייב להתנהג שונה. לא להשתולל, לא להיות בלחץ. לא תהיה לנו סבלנות להתנהגות אחרת ממנו", אמרו במועדון.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הודחה מגביע ווינר עם הפסד 86:77 למכבי ראשל"צ
ספאחיה מתרץ: "הורחקתי בגלל אי הבנה, לא קיללתי את השופט"

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
שוב לא רגוע. ספאחיה/לירון מולדובן

ראשי הצהובים שוחחו ארוכות בסיום בסמוך לחדר ההלבשה, ויצאו ברגשות מעורבים. בקבוצה שוב ציינו כי מדובר בשלב מוקדם בעונה ואין צורך להתרגש מההפסד ("ככל שנשחק יותר יראו את היכולת של מכבי. זה לא הפסד נעים, אבל הקבוצה עוד תשתפר"), אולם מנגד נשמעו ביקורות כלפי הגישה שהפגינו השחקנים. "לא נראה שכולם התאמצו ונלחמו מספיק. נכון שלא היתה לנו הכנה ראויה למשחקים, אבל שחקנים צריכים לדעת ששם של מועדון לא ישיג לנו ניצחונות", אמרו בקבוצה. "חייבים לשחק ביחד, להילחם ולהראות רעב. זה שלב מוקדם ונעבור את ההפסד הזה, אבל מבחינתנו בכל משחק צריכים להראות רצינות".

מייקל רול סיכם: "הסיפור של המשחק היה שהם שיחקו עם יותר אנרגיות מאיתנו, קלעו זריקות, בעיקר שלשות. זה הביא להם את רוב הנקודות. די ברור שאנחנו צריכים ללמוד אחד את השני באימונים, ננצל את ההזדמנות כדי להשתפר לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully