וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ווינר: מכבי ראשון לציון ניצחה 77:86 את מכבי תל אביב ועלתה לחצי הגמר

הקבוצה של צביקה שרף התעלתה מול האלופה ותפגוש את הפועל ירושלים בקרב על המקום בגמר. דשון סטיבנס (19 נק') וקמרון לונג (17) הצטיינו בראשון לציון. 14 של רול לא הספיקו למכבי ת"א. ספאחיה הורחק בדקות הסיום

one

בווידיאו: תקציר הניצחון של מכבי ראשון לציון על מכבי תל אביב

מכבי ראשון לציון העפילה הערב (שני) לחצי גמר גביע ווינר. זאת לאחר שניצחה ברבע הגמר 77:86 את מכבי תל אביב המתחדשת שהייתה רחוקה מלהבריק. בחצי הגמר מצפה לחבורה של צביקה שרף מפגש מול הפועל ירושלים ועודד קטש. מנגד, מכבי תל אביב איבדה את התואר בו זכתה בעונה שעברה וראתה את מאמנה נבן ספאחיה מורחק פחות משתי דקות לסיום לאחר שבא בטענות לשופטים. המשחק היה הפכפך כשהיתרון עובר מצד לצד במהלך כל רבע. אבל בדקות הסיום ראשון לציון בהנהגת דשון סטיבנס (19 נקודות) וקמרון לונג (18) הייתה חדה יותר ודהרה בצדק לניצחון. לאיגור קולשוב, שערך בכורה בכדורסל הישראלי היה ערב סולידי של 11 נקודות ו-7 ריבאונדים. מנגד, מכבי תל אביב עדיין לא מצאה את המשחק שלה, איבדה 19 כדורים והתבססה בעיקר על יכולות של ג'רמי פארגו ומייקל רול. שחקני הרכש החדשים סקוטי ווילבקין (9 נק' ב-3 מ-7 מהשדה) וטאריק בלאק (נפגע בעינו בתחילת הרבע השלישי) הציגו יכולת פושרת ועדיין זקוקים לתקופת הרצה. בסיכומו של דבר מכבי ראשון לציון, שעדיין לא הפסידה העונה כולל במשחקי ההכנה, עם עוד ניצחון מוצדק. במכבי תל אביב עדיין אין חדש תחת השמש.

קלעו לראשון לציון: דשון סטיבנס 19 נקודות (7 ריבאונדים), קמרון לונג 17, מרקיס רייט 16, איגור קולשוב 11 (7 ריבאונדים), עוז בלייזר 8, דייויד וויבר 6, איתי שגב 3, עמית עבו 3, אדןם אריאל 3. ראשו לציון סיימה עם 15 מ-28 מהשלוש - 55 אחוז.

קלעו למכבי תל אביב: מייקל רול 14, ג'רמי פארגו 10 (1 מ-6 מהשלוש, 5 אסיסטים, 5 איבודים), סקוטי ווילבקין 9 ( 3 אס', 3 איב'), אלכס טיוס 9, טאריק בלאק 8 (7 ריבאונדים), יובל זוסמן 8, אלכס טיוס 8, דיאנדרה קיין 7, ג'ייק כהן 7, אנג'לו קולויארו 6. כן שותפו ולא קלעו: דני אבדיה (4 דקות), ג'ון דיברתלומאו (0 מ-3, 17 דקות). מכבי תל אביב סיימה את המשחק עם 7 מ-25 מהשלוש (28 אחוז) ו-6 מ-11 מהעונשין. כמו כן רשמה 19 איבודים ו-19 אסיסטים.

שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. לירון מולדובן
עדיין בלתי מנוצחים. שחקני מכבי ראשון לציון מודים לקהל/לירון מולדובן
טאריק בלאק, שחקן מכבי תל אביב, מרקיז רייט, שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
הפסד בבכורה בישראל. טאריק בלאק/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1

הפתיחה הייתה שייכת לדשון סטיבנס וקמרון לונג שהובילו את ראשון לציון ליתרון 4:10. מנגד, ג'רמי פארגו ודיאנדרה קיין נכנסו לעניינים ומכבי תל אביב צימקה ל-9:11. הקבוצה מעיר היין המשיכה בשלה ושלשה של עוז בלייזר הקפיצה את הקבוצה של צביקה שרף ל-11:19. הרבע הראשון הסתיים ביתרון דו ספרתי של ראשון לציון: 18:28.

צביקה שרף, נבן ספאחיה, גיא גודס,. לירון מולדובן
שוב עשה בית ספר למכבי תל אביב. צביקה שרף/לירון מולדובן
ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
פגש את האקסית והפסיד. ג'ייק כהן/לירון מולדובן

רבע 2

מכבי תל אביב פתחה מבערים, טסה לריצת 1:10 בהנהגת ג'רמי פארגו, סקוטי וולבקין וג'ייק כהן וצימקה ל-28:29 בלבד. התנופה הצהובה נמשכה, דיאנדרה קיין לקח ריבאונד של עצמו אחרי החטאת עונשין והשווה ל-33:33. דאנק של טאריק בלאק החזיר את היתרון לחבורה של ספאחיה, 36:37, אבל שלשות של עמית עבו ועוז בלייזר הורידו את מכבי ראשון לציון למחצית ביתרון 41:42.

קמרון לונג, שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
המנהיג של ראשון לציון. קמרון לונג/לירון מולדובן
מייקל רול, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
מייקל רול במאבק מול קולשוב/לירון מולדובן

רבע 3

תחילת המחצית השנייה של המשחק לא בישרה טובות למכבי תל אביב: ראשון לציון נכנסה לקצב (50:43) וטאריק בלאק נפגע וירד לקבלת טיפול בחדר ההלבשה. הקבוצה של צביקה שרף כבר עלתה ל-47:54 אבל שלשות של קוליארו ורול שוב החזירו את מכבי תל אביב חזק לעניינים. עוד שלשה של יובל זוסמן העלתה את התל-אביבים ליתרון 54:56. התוצאה לפני עשר הדקות האחרונות: 62:63 לאלופה.

טאריק בלאק, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בלאק לאחר הפגיעה בעינו/לירון מולדובן
דשון סטיבנס, שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
דשון סטיבנס בפעולה/לירון מולדובן

רבע 4

ראשון לציון פתחה את הרבע האחרון עם תשע נקודות רצופות ועלתה ל-63:71. מכבי תל אביב לא אמרה נואש, טאריק בלאק חזר לפרקט וג'אמפ של מייקל רול צימק ל-70:73. המומנטום של הכחולים נמשך כשפארגו השלים מהלך של שלוש והשווה ל-73:73. ראשון לציון לא הצליחה לקלוע ומייקל רול השלים מהפך - 73:75. שלשה של איגור קולשוב החזירה את היתרון לכתומים ועוד שתיים של סטיבנס מהקו קבעו 75:78 למכבי ראשון לציון. פארגו לא הצליח לקלוע ושלשה של לונג הטיסה את הכתומים ל-75:81. נבן ספאחיה זעם על השריקות של השופטים והורחק. מזה מכבי תל אביב כבר לא חזרה וראשון לציון חגגה ניצחון מוצדק - 77:86.

איגור קולשוב, שחקן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
בכורה סולידית. איגור קולשוב/לירון מולדובן
נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
לא סיים את המשחק. ספאחיה/לירון מולדובן
סקוטי ווילבקין, שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
זקוק לתקופה הרצה. סקוטי וולבקין/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully