וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "הורחקתי בגלל אי הבנה, לא קיללתי". שרף: "גאה בבחורים שלי"

1.10.2018 / 23:08

מאמן מכבי תל אביב התייחס להרחקתו בהפסד למכבי ראשון לציון ברבע גמר גביע ווינר: "לא שיחקנו כקבוצה. לא הייתה הכנה כמו שצריך". המאמן המנצח פרגן: "אנחנו הקבוצה הכי ישראלית שיש"

one

מכבי ראשון לציון הפתיעה הערב (שני) את מכבי תל אביב, לאחר שגברה עליה 77:86 ברבע גמר גביע ווינר ותפגוש כבר מחר (שלישי, 20:00) את הפועל ירושלים בקרב על המקום בגמר. מנגד, מכבי תל אביב הודחה מן הגביע בו זכתה בעונה שעברה ומאמנה נבן ספאחיה הורחק כשתי דקות לסיום המשחק לאחר שבא בטענות לשופט.

המאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף אמר בסיום: "בשנים האחרונות לא אימנתי קבוצות צמרת, רק קבוצות תחתית. הקבוצות האלה הן גם עניות ולא יוצאות למחנות אימונים בחוץ לארץ. אמרתי שהצ'אנס היחיד לעשות משחקי אימון ולשתף את כולם זה בגביע ווינר, אבל נדפקתי מכיוון שאנחנו שיחקנו אחרונים. אנחנו לא בנויים לשחק יום אחרי יום, אבל נעשה את המקסימום. אני גאה בבחורים שלי, הם לא עובדים סתם, כל השחקנים שלא הלכו לנבחרות לא הפסידו אימון אחד, האחרים שהלכו לנבחרת עובדים קשה.

שרף סיכם: "אנחנו קבוצה הכי ישראלית, אין לנו ספונסר. השחקנים שלי, גם כאלה שהיו פחות טובים היום, נותנים את הנשמה ואת הלב בכל יום. ביום חמישי דשון (סטיבנס) נכנס בראש של אדם וחשבנו שהוא ייעדר חודש. אבל למחרת הוא כבר היה באימון".

עוד בנושא
גביע ווינר: מכבי ראשון לציון ניצחה 77:86 את מכבי תל אביב ועלתה לחצי הגמר
מנויי כבוד וספונסרים מאיימים לעצור את תמיכתם בהפועל תל אביב

צביקה שרף, מאמן מכבי ראשון לציון. לירון מולדובן
"בשנים האחרונות אימנתי רק בתחתית". שרף/לירון מולדובן

מנגד, המאמן המפסיד נבן ספאחיה הכריז: "מגיע ברכות לראשון ולשרף, הם גנבו 19 כדורים מאיתנו, קלעו שלשות, הם שיחקו כמו קבוצה ואנחנו היינו רחוקים מלהיות קבוצה, בכלל זה הפסדנו. לא הייתה לנו הכנה כמו שצריך. אני לא חושב שאנחנו צריכים להכין את הקבוצה בשביל לשחק בחוק הרוסי ולשחק מול קבוצות הישראליות, אם אנחנו מספיק טובים כדי לשחק ביורוליג, אז אנחנו צריכים להיות מספיק טובים לשחק בליגה הישראלית. אין תירוצים, לא שיחקנו אפילו 60 אחוזים מהיכולת שלנו היום. אנחנו עוד לא צריכים להיות בכושר הכי טוב שלנו".

על הרחקה שלו אמר ספאחיה:"הייתה אי הבנה עם השופטים. לא קיללתי. ביקשתי פסק זמן, אבל הם אמרו לי שאיחרתי, ואחרי שהכדור יצא החוצה, ביטלתי את פסק הזמן, ועד שהאיש במזכירות הבין את הטעות, כבר קיבלתי טכנית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"גנבו לנו 19 כדורים". ספאחיה/לירון מולדובן

המסר של איגור קולשוב לאומה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully