וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד פרסמה את הסגל לקראת ישראל: רוברטסון וחמישה שחקני סלטיק בפנים

המגן השמאלי של ליברפול מוביל את הסגל הסקוטי לקראת המשחק בחיפה (11 באוקטובר, 21:45) במסגרת ליגת האומות. טום קיירני נותר בחוץ, סקוט מקנה, ג'ק הנדרי ואולי מקברני חזרו מפציעות

אנדרו רוברטסון קפטן נבחרת סקוטלנד. רויטרס
הקפטן והשחקן הכי חשוב של סקוטלנד. אנדרו רוברטסון/רויטרס

אלכס מקליש, מאמן נבחרת סקוטלנד, פרסם היום (שני) את הסגל שלו לקראת המשחק מול ישראל בליגת האומות באצטדיון בחיפה בעוד 10 ימים (11 באוקטובר, 21:45). שלושה ימים לאחר מכן, בזמן שישראל תארח את אלבניה, סקוטלנד תפגוש את אלופת אירופה פורטוגל למשחק ידידות בהאמפדן פארק, כשבגלזגו מצפים להגעתו של כריסטיאנו רונאלדו.

את הסגל מוביל הקפטן אנדרו רוברטסון, מגנה השמאלי של ליברפול, כשלצדו חמישה שחקני סלטיק וכן סטיבן נייסמית', שכבש צמד לרשת אלבניה במשחק הראשון של הסקוטים בליגת האומות ומככב במדי המוליכה הארטס. גם סקוט מקטומיניי הצעיר ממנצ'סטר יונייטד וריאן פרייזר, מלך שערי בורנמות', נמצאים בסגל.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אנדראס הרצוג: "יכול להיות שנוסיף שחקני התקפה למערך שלנו"

מי שחזרו מפציעות הם שחקני ההגנה סקוט מקנה וג'ק הנדרי, אליהם הצטרף גם אולי מקברני, חלוצה של סוונסי מליגת המשנה האנגלית. טום קיירני נותר בחוץ ומקליש הסביר: "יצרנו קשר עם פולהאם ונאמר לנו שהוא לא יעמוד לרשותנו אחרי ששיחק רק 20 דקות עד עכשיו".

על עצמו אמר המאמן: "גם בגיל 59 אני נואש להוכיח את עצמי. התוצאה נגד אלבניה הייתה טובה, אבל אנחנו צריכים להשיג עוד תוצאות כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully