וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'וני אובריאנט וקנדריק ריי לא בסגל לרבע גמר גביע ווינר

30.9.2018 / 20:04

נבן ספאחיה בחר להותיר את השניים בחוץ במשחק ראשון העונה של הצהובים מול יריבה ישראלית - מכבי ראשון לציון, בה יחזרו קולשוב ועבו. ירושלים מחכה בחצי הגמר (ב', 20:30, 5+)

קובי אליהו

משחקי רבע גמר גביע ווינר יגיעו מחר (שני) לסיומם במפגש בין מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון (20:30, שידור ישיר בספורט 5+). המנצחת במשחק תפגוש את הפועל ירושלים בחצי הגמר ביום שלישי. כמעט כל הכרטיסים למשחק נחטפו, ובית מכבי בראשון לציון צפוי להיות מלא לחלוטין.

משחק רבע הגמר מול ראשון לציון יהיה המבחן הראשון של מכבי תל אביב הנוכחית מול יריבה מקומית, והמשחק הראשון בו תשחק עם החוק הרוסי. נבן ספאחיה בחר שלא לכלול בסגל את ג'וני אובריאנט וקנדריק ריי. מעניין יהיה לראות האם דני אבדיה ויובל זוסמן, צמד השחקנים שהוביל את נבחרת העתודה לזכייה במדליית הזהב באליפות אירופה בקיץ האחרון, יקבלו קרדיט גם במבחן אמיתי ראשון. הצהובים הפסידו רק פעם אחת לפני גמר מפעל ההכנה לעונה, בגביע ווינר 2008, לגלבוע/גליל בגן נר, ובכל ההזדמנויות האחרות הגיעו עד המשחק על התואר.

במכבי ראשון לציון בנו הקיץ קבוצה מאוד מעניינת, ואחרי שעברו בצורה משכנעת על פני בני הרצליה בשמינית הגמר, תנסה החבורה של צביקה שרף להתמודד בכבוד מול משוכה גבוהה בהרבה. המאמן הוותיק יזכה לקבל בחזרה בסגל את איגור קולשוב ועמית עבו, שנעדרו משמינית הגמר בשל מחויבות לצבא, ויקווה לראות מהם תוצרת חיובית. במועדון ממשיכים להתרשם לטובה משחקן הפנים האמריקאי דיוויד וויבר, שנמצא בארץ בסך הכל שבוע, ומנגד מקווים להתאוששות של מרקיז רייט, הגארד שהגיע מהליגה ההונגרית, ועד כה לא הרשים.

עוד בנושא:

וויצ'יץ': "היינו עושים אותו דבר גם בלי החוקים המטופשים בישראל"
תמיר בלאט: "אדיר שאמארה סטודמאייר איתנו, לא האמנתי שאשחק איתו"

ג'וני אובריאנט (ימין), קנדריק ריי, שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יצפו במשחק מהצד. אובריאנט וריי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully