וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיימוב לא צריך להוכיח דבר. הטעויות בבאר שבע החלו ברגע ששוחרר"

28.9.2018 / 10:18

חבריו של השוער לקראת המפגש עם האלופה: "זה הסתיים רע, אבל הראש בחיפה". רוטן לשחקנים: "תתרכזו בליגה". בעקבות מצבו, שחקנים גוננו על קהת, שהגיב: "מקומי במגרש ולא בספסל או ביציע"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי ההפסד בגמר גביע הטוטו, שחקני מכבי חיפה ערכו אתמול (חמישי) אימון שחרור ויחזרו להתאמן שוב מחר לקראת המשחק המסקרן ביום שני מול הפועל באר שבע. פרד רוטן, שמבין שהקבוצה שלו צריכה להתחיל לצבור נקודות, כינס את השחקנים על כר הדשא ואמר להם: "תשכחו מהמשחק האחרון. מעכשיו תתרכזו בליגה".

כהרגלו, ההולנדי לא ערך אסיפה ארוכה בה התעכב על המשחק וייתכן שעוזריו יעשו זאת בתחילת השבוע. על פי גורמים במועדון, רוטן מתכוון להמשיך ולערוך שינויים בסגל, כששחקנים בכירים ימשיכו לשבת ביציע. רועי קהת, שכזכור עשוי לעזוב בינואר, לא משחק מסיבות מקצועיות. בחיפה טענו כי הקשר לא נראה טוב באימונים ולכן לא זוכה לאשראי, אך בקרב השחקנים היה מי שאמר: "אפשר לחשוב שאלו שכן משחקים נראים טוב. אולי קהת נמצא בירידה, אבל הוא ראוי להיות בסגל". הקשר כתב היום בחשבון האינסטגרם שלו: "כמו כל שחקן מקצועי אני מאמין שהמקום שלי הוא במגרש לא בספסל ולא ביציע. אני משחק במכבי חיפה, גאה ושמח על כך ואעשה הכל כדי לקחת חלק ולהשפיע בכל משחק".

למשחק הקרוב בשני יש זווית מעניינת נוספת, עליה מדברים במועדון. לראשונה מאז עזב אותה, השוער גיא חיימוב ישחק מול הפועל באר שבע. "אין ספק שזה רגע מאוד מוזר עבור גיא. הוא עבר לא מעט דברים טובים בתחילת הקדנציה שלו שם, אבל זה הסתיים רע מאוד", אמר אחד מחבריו הטובים בקבוצה. "גיא לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד. הטעויות בקיץ נעשו אחרי שהוא שוחרר מהקבוצה החלו בעמדת השוער. עד היום יש בבאר שבע מי שמצטער ששחררו אותו. היום הראש שלו במכבי חיפה".

בחיפה לא עוסקים בשלב זה בעמדת המאמן וממתינים למשחק. בסיטואציה מסוימת, גם במקרה של הפסד רוטן עשוי להישאר בקבוצה. יעקב שחר שנמצא בשבוע האחרון בחו"ל ישוב לקראת המשחק ויצפה בו מהיציע. למרות שיחזור מהרחקה, עמית זנטי לא ייכלל בסגל למשחק הקרוב. סינטאיהו סלליך שאמר לחבריו כי הוא מעדיף לתפקד כשחקן קו ולא כפליימייקר עשוי לחזור ולשחק בעמדה בה הוא תופקד בעבר, אבל נראה כי יפתח את המשחק על הספסל. "שחקנים כאן צריכים להבין שאין מקום לטעויות". המאמן מתלבט בעיקר לגבי חוליית ההגנה. אטיין ריינן רשם משחק טוב יחסית ונראה שימשיך בהרכב. אליסון דוס סנטוס אכזב, אך עדיין לא ברור האם יירד לספסל.

עוד בנושא

פרד רוטן ממשיך להתעקש: "דבק בדרך שלי, אלך איתה עד הסוף"
הפער העצום בין פרד רוטן לבין ולאדן איביץ': סיכום המשחק המרכזי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully