וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס ניצחה 0:1 את ג'ירונה, ולנסיה נותרה היחידה ללא ניצחון

המחזור השישי בספרד: הקבוצה מסביליה השיגה שלוש נקודות בזכות שער של לורן מורון (63). ויאדוליד השיגה ניצחון בכורה (1:2 על לבנטה) והעטלפים הם היחידים שטרם ניצחו העונה. 1:1 דרמטי בין אלאבס לחטאפה

לורן, שחקן בטיס. GettyImages
כבש את שער הניצחון של בטיס. לורן מורון/GettyImages

המחזור השישי בליגה הספרדית נמשך הערב (חמישי) עם שלושה משחקים: בטיס ניצחה 0:1 את ג'ירונה, ויאדוליד השיגה ניצחון בכורה העונה, 1:2 על לבנטה ובעקבות זאת ולנסיה הפכה לקבוצה היחידה בלה ליגה שטרם השיגה שלוש נקודות העונה. במשחק נוסף אלאבס וחטאפה נפרדו ב-1:1 דרמטי.

ג'ירונה - בטיס 1:0

המארחת ספגה הפסד שני העונה דווקא אחרי המחמאות קצרה לאחר ה-2:2 מול ברצלונה. מנגד, בטיס השיגה שלוש נקודות אחרי שתי תוצאות תיקו. לורן מורון כבש מקרוב את שער הניצחון שהכריע את המשחק בדקה ה-63 אחרי עבודת הכנה של פרנציס גררו. כוכב ג'ירונה כריסטיאן סטואני עוד הדביק כדור לקורה שלוש דקות לאחר מכן, אבל בטיס הייתה זו שחגגה את הניצחון כשגם לחץ אדיר של הקטלונים בדקות הסיום לא עזר.

אלאבס - חטאפה 1:1

אלאבס איבדה נקודות לאחר שלושה ניצחונות רצופים אבל עדיין יוצאת במצב רוח טוב מהמשחק הזה אחרי שהשיגה שער שוויון דרמטי עמוק בתוספת הזמן. מנגד, חטאפה לא הצליחה לנצח זה משחק שני ברציפות. איביי גומז החמיץ כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות אלאבס בדקה ה-41 וחטאפה הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-80 משער של אמט דידהו הסנגלי שהפציץ מתוך הרחבה פנימה (השופט נעזר ב-VAR וקבע שלא הייתה נגיעת יד של חיימה מאטה שבישל). אלאבס הגיבה בלחץ בדקות הסיום שגם הניב תוצאות. זאת לאחר שג'ונתן קאלרי הארגנטינאי נגח את שער השוויון בדקה ה-93.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ויאדוליד - לבנטה 1:2

ניצחון ראשון לעולה החדשה על חשבון יריבה שלא ניצחה ממחזור הפתיחה. דווקא לבנטה עלתה ליתרון מרגלי סרחיו פוסטיגו בדקה ה-47. אונאי אונסל נגח את השוויון של ויאדוליד בדקה ה-50 וארבע דקות לאחר מכן האורחת נשארה ב-10 שחקנים אחרי שניקולה ווקצ'ביץ' ראה את הצהוב השני ואדם. בדקה ה-56 נאצ'ו שיגר טיל מהאוויר מ-18 מטרים לרשת של לבנטה והעניק לוויאדוליד שלוש נקודות. כעת ולנסיה נותרה הקבוצה היחידה בלה ליגה שטרם ניצחה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully