וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד הפכה פיגור 2:0 ל-2:4 וטיפסה למקום הראשון

הצהובים שחורים ניצלו את ההפסד של באיירן מינכן, חגגו על חשבון באייר לברקוזן האומללה והעפילו לפסגה. צמד לאלקאסר. שאלקה השיגה נקודות ליגה ראשונות העונה עם 0:1 מול מיינץ

שחקני דורטמונד חוגגים. GettyImages
מהפך אדיר. שחקני דורטמונד חוגגים/GettyImages

אחרי ההפסד של באיירן מינכן להרטה ברלין נמשך היום (שבת) המחזור השישי של הבונדסליגה. בורוסיה דרטמונד הפכה פיגור של 2:0 ל-2:4 על באייר לברקוזן. שאלקה השיגה נקודות ראשונות עם 0:1 על מיינץ.

באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד 4:2

רק לפני תשעה ימים באייר לברקוזן הייתה בפיגור 2:0 מול לודוגורץ בליגה האירופית והפכה את התוצאה ל-2:3. היום האדומים שחורים הבינו איך זה להיות בצד ההפוך. דורטמונד מנגד רשמה מהפך מדהים בדרך למקום ראשון בטבלה. מיצ'ל וייסר (9) וג'ונתן טה (39) הובילו את לברקוזן ליתרון המבטיח במחצית. אבל דורטמונד עלתה למחצית השנייה כמו מלוע של תותח והלמה ביריבה. תחילה יקוב ברון לרסן (65) צימק. ארבע דקות לאחר מכן מרקו רויס דאג לשוויון. הרכש מברצלונה פאקו אלקאסר סידר את המהפך בדקה ה-86 וגם הוסיף את הרביעי עמוק בתוספת הזמן (94). ניצחון חוץ ראשון בדורטמונד אחרי שישה משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ'. GettyImages
הפנים אומרות הכל. ניקו קובאץ' מאוכזב/GettyImages

הרטה ברלין - באיירן מינכן 0:2

בעקבות פתיחת העונה המוצלחת והעובדה שהקבוצה הגדולה בגרמניה הגיעה העירה, האצטדיון האולימפי בברלין לבש החג והתמלא לכבוד המשחק עם 74,469 צופים. האצטדיון רעד בדקה ה-23 כשהרטה קיבלה פנדל אחרי הכשלה של ג'רום בואטנג על סלומון קאלו. ודאד איבישביץ' הבוסני ניגש לבעוט והכניע את מנואל נוייר כדי לקבוע 0:1. בברלין הרגישו ריח של סנסציה באוויר, ובדקה ה-44 היא הרגישה מוחשית מאי פעם: ולנטינו לזארו פרץ נהדר מהאגף, העביר כדור רוחב ואונדריי דודה הסלובקי, שנמצא בכושר נהדר, הגיע ראשון וכבש את החמישי שלו העונה בליגה. במחצית השנייה האורחים ניסו, אך לא הצליחו לכבוש, ואחרי ה-1:1 הביתי עם אוגסבורג במחזור הקודם הם סופרים איבוד נקודות שני ברציפות והפסד ראשון העונה.

מדובר בניצחון ראשון של הרטה על באיירן מזה כמעט עשור. הפעם האחרונה שהיא עשתה זאת הייתה בפברואר 2009, אז צמד של אנדריי וורונין העניק לה 1:2 על הבווארים בעונה נהדרת שהסתיימה במקום רביעי. כעת, היא נצמדה לאלופה ועלתה למקום השני כשבמאזנה 13 נקודות, בדיוק כפי שיש לאדומים המחזיקים במאזן שערים טוב יותר בפסגה.

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
פאולסן חוגג/GettyImages

הופנהיים - ר.ב. לייפציג 2:1

אחרי פתיחת עונה די צולעת, הקבוצה של רלף ראנגניק עם ניצחון שני ברציפות שמשפר את מאזן הנקודות שלה ל-11, שתיים פחות מבאיירן מינכן, בעוד הופנהיים נעצרה אחרי ניצחון חוץ מרשים בחוץ מול האנובר. יוסוף פאולסן הדני כבש צמד במחצית השנייה (53 ו-73) וסידר לשוורים שלוש נקודות חוץ מרשימות, בעוד הופנהיים נותרה עם שבע נקודות בלבד לפני משחק הבית שלה מול מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות במהלך השבוע למרות פנדל מוצלח של אנדריי קרמאריץ' בדקה ה-93.

אלסנדרו שופף שחקן שאלקה. GettyImages
בשעה טובה. שופף/GettyImages

שאלקה - מיינץ (שבת, 16:30)

סוף סוף נקודות ראשונות לרויאל בלוז אחרי חמישה הפסדים. זה היה ממש לא משכנע או מרשים, הגיע במשחק ביתי די נוח על הנייר, אבל ניצחון זה ניצחון. שער אחד של אלסנדרו שופף בדקה ה-11 סידר לשאלקה את הניצחון הראשון לעונת 2018/19 ואולי גם תקוות לשיפור ניכר ביכולת ובביטחון.

שטוטגרט - ורדר ברמן 1:2

השוואבים עם ניצחון ראשון בליגה, הירוקים עם הפסד ראשון פתיחת עונה שהייתה הרבה מעבר לציפיות גם של האוהדים הכי שרופים שלהם. אנאסטסיוס דוניס (19) וגונסאלו קסטרו (75) כבשו לזכות המארחת, כששער עצמי אומלל במיוחד של רון רוברט צילר, שלא הצליח להשתלט על כדור פשוט, סידר לברמן שוויון זמני בדקה ה-68. מילוש וליקוביץ' הותיר את ברמן בעשרה שחקנים בדקה ה-36 עם צהוב שני.

משחקים נוספים:

נירנברג - פורטונה דיסלדורף 0:3
לנירנברג: האנו ברהנס (28, פנדל), מיקאל אישק (64), פדריקו פלאסיוס מרטינס (78)

וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2
לוולפסבורג: רנאטו שטפן (12), ואוט וחהורסט (59), לגלדבאך: אלסאן פלאה (7), תורגן הזאר (48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully