וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א הכריזה: גרמניה תארח את יורו 2024

הגרמנים, שבראשות ועדת ההצעה שלהם עמד כוכב העבר פיליפ לאהם, גברו על טורקיה במאבק על אירוח אליפות אירופה לנבחרות. יו"ר ההתאחדות הגרמנית: "אני מודה לכולם ומבטיח שנעשה כל מה שצריך"

פיליפ לאהם כדורגלן עבר גרמני. רויטרס
ראש ועדת ההצעה של גרמניה. לאהם/רויטרס

אופ"א ערכה היום (חמישי) את טקס ההודעה על מארחת יורו 2024 בניון שבשוויץ כששתי המתמודדות על כך היו טורקיה וגרמניה. מי שנבחרה לארח את הטורניר היא גרמניה, שבראש ועדת ההצעה שלה עמד כוכב העבר של באיירן מינכן וקפטן הנבחרת לשעבר פיליפ לאהם. זו תהיה הפעם השנייה שגרמניה מארחת את אליפות אירופה לנבחרות בכדורגל כשהפעם הקודמת הייתה כשגרמניה המערבית אירחה אותו ב-1988 ומי שזכתה אז הייתה הולנד שניצחה 0:2 את ברית המועצות. בסך הכול זה יהיה הטורניר הרביעי שגרמניה מארחת אחרי שגם גביע העולם ב-1974 וב-2006 התקיים במדינה.

יו"ר ההתאחדות הגרמני ריינהארד גרינדל אמר בטקס: "אני מרוצה מאוד בשביל העמיתים שלי שעבדו כל כך קשה ומודה לחבריי על האמון שניתן בנו. אנחנו יודעים מה המשמעות של אירוח הטורניר ב-2024, והחל ממחר נעשה הכול כדי לעמוד באירוח הטורניר כמו שצריך. אנחנו רוצים להראות את היופי של המדינה שלנו ולעשות פרסומת למדינה. זה יום מצוין לשחקנים ולאוהדים בגרמניה. אני משוכנע שהאצטדיונים שלנו יארחו את הטורניר בצורה מוצלחת".

לאהם הוסיף: "תודה רבה על כך שנבחרנו לארח את הטורניר, זו תהיה חוויה לאוהדים ולכולם. זו תהיה חגיגה גדולה לגרמנים עם כל האירופים. זו חגיגה גדולה לכל גרמניה ולכן רצינו לארח את הטורניר ב-2024".

עוד בנושא:

רונאלדו הורחק ממשחק אחד באלופות, יוכל לשחק נגד יונייטד
אופ"א הודיעה: VAR ייכנס לשימוש בעונה הבאה בליגת האלופות
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

אלכסנדר צ'פרין נשיא אופ"א. רויטרס
הפתק ששלף נשיא אופ"א צ'פרין/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully