וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט: "רוצה להגיע ליורוליג, מאוד כיף לי עם עודד קטש"

הפועל ירושלים ערכה יום פתוח לתקשורת, הרכז הצעיר התייחס למטרות האישיות שלו, שיתוף הפעולה עם מאמנו, המטרות של הקבוצה ("לזכות בתארים") וסטודמאייר: "מאוד שמח שהוא פה"

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
מחכה כבר לפתיחת העונה. בלאט ביום הפתוח לתקשורת/דני מרון

הפועל ירושלים ערכה היום (חמישי) מדיה דיי לקראת פתיחת עונת 2018/19, והציגה לראווה את אמארה סטודמאייר שנחת בישראל מוקדם יותר, כמו גם את יתר הזרים החדשים של עודד קטש, שסיפקו הופעות לא רעות במשחקי ההכנה.

"אני מרגיש מצוין, מאוד כיף להגיע למועדון כמו ירושלים ואני מצפה לעונה", אמר תמיר בלאט. "הציפיות מעצמי להיות הכי טוב שאני יכול ולעזור לקבוצה שלי להצליח, כמו כל שנה. אני מתרכז בעבודה שלי ביום יום ומנסה להשתפר מדי יום. המטרות של הקבוצה הן לזכות בתארים, כמו בכל שנה. מאוד כיף לי להיות עם עודד, גם בנבחרת וגם בירושלים, ואני מצפה לתחילת העונה".

על המטרות האישיות שלו העונה אמר הרכז הצעיר: "המטרות שלי הן להגיע ליורוליג, אני מקווה שזה יקרה מתישהו. כרגע אני מתרכז בירושלים ולהצליח עם הקבוצה שלי".

לבסוף, על צירופו של סטודמאייר אמר בלאט: "זה היה באוויר אבל אני מאוד שמח שהוא פה, יש לו הרבה מאוד ניסיון והוא מאוד רוצה להצליח עם ירושלים, כמו בפעם שעברה".

עוד בנושא:

אמארה סטודמאייר נחת: "אני בכושר בלתי רגיל". תומר לוינסון חתם בירושלים
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

שחקני הפועל ירושלים והצוות המקצועי. דני מרון
הפועל ירושלים 2018/19/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully