וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מצפים מהשחקנים המובילים ליכולת הרבה יותר טובה"

27.9.2018 / 10:33

לקראת המפגש עם מכבי פתח תקוה (שבת, 17:45, ספורט 4), מאמן הפועל חיפה התייחס לפתיחת העונה המקרטעת: "כמעט כל הקבוצות נמצאות בגישושים". אראל: "התחרות מבורכת". תמאש, שבספק, זומן לנבחרת רומניה

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
רוצה לצאת לדרך חדשה. ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

עם ארבע נקודות בלבד מתוך 12 אפשריות, הפועל חיפה מחפשת הזדמנות לשנות את המומנטום. ניר קלינגר ושחקניו מקווים שכבר במשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה (שבת, 17:45, ספורט 4) זה יקרה, ולקראת המשחק נערכה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן והקשר גל אראל. במהלך המסע"ת הודיע קלינגר כי גבריאל תמאש הפצוע בספק למשחק. בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את הבלם, ובמקביל שון גולדברג ינסה להתאמן היום כשהתקווה היא שגם הוא ייכלל בסגל.

קלינגר פתח ואמר: "אפשר להגדיר את פתיחת העונה שלנו כלא יציבה. במצבים מהסוג הזה אני כמאמן מרגיש שראינו דברים אחרים במשחק מול חדרה לעומת ההפסד מול הפועל תל אביב. איכות המשחק הייתה הרבה יותר טובה. הוכחתי בתקופה האחרונה שאני תמיד מנתח אמיתי את המשחקים, ומי שראה את המשחק לא יכול לצאת בתחושה שהפועל חיפה לא פספסה המון הזדמנויות. מבחינתי זה סוג של מדרגה או נקודת אור. נמשיך לשחק ככה, ליזום, לייצר מצבים. מפה צריך לעשות את הסוויץ'. אולי השנה צריך להסתכל על דברים אחרת. צריך להיות יותר ערניים מבחינה הגנתית, ואנחנו ניתן על זה את הדעת. אני מוביל דרך של להסתכל לאמת בפנים ולא לנסות לייפות את המציאות, ולכן אנחנו מודעים לבעיה, מודעים לקשיים, וגם לדברים שנתפתח מהם קדימה".

עוד בנושא

אלי אלבז נקנס ב-3,000 שקלים ויבצע עבודות למען הקהילה
אלבז: "נקלעתי לסיטואציה שלא האמנתי שאתקל בה במועדון נעוריי"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
"יש לנו קבוצה יותר התקפית השנה". קלינגר/יוסי ציפקיס

על היכולת של החלק הקדמי: "עשינו במשחק דברים זהים לדברים שעשינו באימונים, רק שהמסירה לא היתה נכונה, הבעיטה לא היתה נכונה. אתם רואים שהמועדון רגוע, אנחנו לא נלחצים, אנחנו מבינים שהקבוצה השתנתה בצורה די מהותית ומבינים שזה יכול לייצר חוסר יציבות".

על ההבדלים ביחס לעונה שעברה: "שנה שעברה היו לנו תקלות, והשנה זה קורה לעתים יותר קרובות. נגד חדרה היינו טובים והפסדנו. כשאתה דברים תחת לחץ, גם יואב וגם אני מדברים עם השחקנים על זה שאנחנו רק בתחילת העונה, אבל מצד שני גם כל הזמן דוחפים את השחקנים. כל הקבוצות למעט מכבי תל אביב וחדרה נמצאות כרגע בסוג של גישושים כי הרבה מהן ביצעו שינויים רבים בסגלים".

על הציפיות מהסגל: "אנחנו מנסים להרים את הרמה ההתקפית שלנו השנה, ואולי זה בא על חשבון ההגנה. מצפים מכל השחקנים שצריכים להוביל ליכולת הרבה יותר טובה. אלה שחקנים שלנו, אנחנו אוהבים אותם ומחבקים אותם ומקווים שהם יחזרו לעצמם. לפעמים זה על ידי ספסול, ולפעמים על ידי טריגר במהלך משחק כמו גול או בישול".

גל אראל אמר: "אני שמח שרמת הציפיות מהפועל חיפה גבוהה. אנחנו יצרנו את זה בעונה שעברה, ואם אחרי ארבעה מחזורים משיגים ארבע נקודות ויש אכזבה, זה אומר שעשינו משהו טוב. השנה יש לנו קבוצה התקפית יותר, פשוט עדיין לא מצאנו את הנוסחה הנכונה אבל ברגע שזה ייתפס, זה ייתפס חזק מאוד. היה לי מאוד קשה לקבל את ההפסד מול חדרה כי היינו צריכים לנצח את המשחק הזה כבר במחצית הראשונה, אבל לוקחים מהמשחק הזה הרבה דברים חיוביים".

אראל הוסיף: "לי באופן אישי תחרות תמיד עושה טוב, כי אתה יוצא מאזור הנוחות שלך. הגיעו שחקנים רעבים וזה חשוב מאוד. מבחינתי זה דבר מבורך, שנה שעברה הייתה יותר היררכיה והדברים מבחינת השחקנים היו קצת יותר ברורים, אבל תחרות זה תמיד דבר בריא. לא איבדנו שום דבר, יש לקבוצות כדורגל תקופות טובות יותר ופחות טובות".

בלם הקבוצה גבריאל תמאש זומן לסגל נבחרת רומניה, ממנו נעדר בארבע השנים האחרונות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully