וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו הפצוע בספק לדרבי: "ההפסד כואב לי יותר, אסור לטעות ככה"

הברזילאי נפגע בתבוסה 3:0 לסביליה, בספרד תקפו: "ריאל מדריד לא שיחקה כדורגל, היתה חסרה לה תשוקה". לופטגי: "לא לחצנו כפי שרצינו". קורטואה: "ברצלונה הפסידה, והיה חשוב שננצח"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

לביקורה התורן ברמון סאנצ'ס פיחואן ריאל מדריד הגיעה עם הזדמנות פז לנצל את ההפסד הסנסציוני של ברצלונה ללגאנס ולבסס את מקומה בפסגה. אלא שהאצטדיון בו נתקעה פעם אחר פעם בשנים האחרונות שוב לא האיר לה פנים, וסביליה הנהדרת ניצחה 0:3 והגבירה את הלחץ באלופת אירופה לקראת הדרבי של מדריד ביום שבת.

"ריאל לא שיחקה כדורגל והיתה חסרה לה תשוקה", נכתב ב"מארקה". "התוצאה היתה הלם, ואם היא תחזור על עצמה יהיה קשה לזכות באליפות. לופטגי שכח ללחוץ, אחד המפתחות של ריאל מדריד החדשה. התוצאה היתה יכולה להיות כפולה. על מרסלו נאמר שבסופו של דבר הוא נותן יותר מאשר שלוקח, אבל החודש ובחצי השנה האחרונה הוא בעיקר לוקח".

ואם במרסלו עסקינן, הרי שהברזילאי שהירבה לטעות אמש גם נפצע בשוק בדקה ה-72, על אף שקיבל מנוחה מול אספניול, והוא נמצא בספק לדרבי. "נראה איך אהיה, ההפסד כואב לי יותר", אמר. "אסור לטעות ככה במשחקים הבאים, יש לנו מעט מאוד זמן להסיק מסקנות אבל חייבים לעשות שינויים. ההפסד כואב, אך לא נוריד את הראש".

עוד בנושא:

ספרד: סביליה הביסה את ריאל מדריד 0:3
בספרד לא מרחמים על ג'רארד פיקה, ברצלונה בלחץ: "ברור שזה מדאיג"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

מרסלו, שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. רויטרס
כאילו שההפסד לא הספיק. מרסלו והחברים מאוכזבים/רויטרס

ג'ולן לופטגי הודה: "סביליה היתה עדיפה, התכנית היתה ללחוץ חזק ולא עשינו את זה כפי שרצינו, זה ברור. היה משחק רע, התחלנו רע וספגנו שני שערים מוקדמים. במחצית השנייה היינו טובים יותר והגענו להזדמנויות, אבל צריך לברך את סביליה. בליגה הזאת דברים כאלה יכולים לקרות, כעת צריך להתאושש ולהתכונן בשיאנו למשחק הבא. ההפסד של ברצלונה? אני לא מסתכל על קבוצות אחרות".

קאסמירו ניסה להסביר: "נתנו את המשחק במחצית הראשונה, זו יריבה חזקה, ואם אתה מאפשר לה לשחק ככה תהיה בפיגור 3:0. אנחנו חושבים על עצמנו, כמובן שזה עוזר שברצלונה מפסידה, אבל העיסוק הוא בעצמנו. כל משחק הוא אחרת, ובבית, נגד אתלטיקו, עם תמיכת הקהל - יהיה משחק חשוב מול יריבה קשה".

טיבו קורטואה, שהועדף על פני קיילור נבאס בשער ולא הצליח להושיע, סיכם: "אנחנו מאוכזבים, ברצלונה הפסידה והיה חשוב שננצח. השערים של סביליה הגיעו מטעויות שלנו. נצטרך להתאושש, כי אנחנו לא רוצים להפסיד בדרבי".

עוד באותו נושא

ספרד: סביליה הביסה את ריאל מדריד 0:3

לכתבה המלאה
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מה עושים עכשיו? ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully