וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה הביסה את שודטרליה 76:100 ועברה סיבוב במוקדמות היורופקאפ

הקבוצה של נדב זילברשטיין עשתה חיים בשבדיה ותפגוש בסיבוב המוקדמות המכריע את קלוז' הרומנית. גלאדנס הצטיין עם 22 נקודות, טל דן הוסיף 18, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים

שחקני עירוני נס ציונה. האתר הרשמי של עירוני נס ציונה, אתר רשמי
הישג יפה. נס ציונה חוגגת/אתר רשמי, האתר הרשמי של עירוני נס ציונה

עירוני נס ציונה עשתה הערב (רביעי) היסטוריה, כשצלחה את משחק החוץ האירופי הראשון בתולדותיה בסטייל ועלתה לסיבוב השני בשלב מוקדמות היורפקאפ, שם תפגוש את קלוז' נפוקה הרומנית. ניצחון עליה יקפיץ את הכתומים לשלב הבתים של המפעל. הקבוצה של נדב זילברשטיין היתה יכולה להפסיד עד 5 נקודות מול שודטרליה השבדית (בזכות ה-68:73 מהמשחק הראשון), אך במקום זאת נראתה טוב מאוד והביסה 76:100.

האורחת פתחה נהדר, טסה ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון מבטיח של 39:52, בעיקר בזכות מיקל גלאדנס (15 נקודות), גולן גוט (11) וטל דן, שהיה בקצב של טריפל דאבל (11 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים). ברבע השלישי צמח הפער ל-47:67, והרבע האחרון היה כבר לפרוטוקול בלבד, כשזילברשטיין ניצל את הדקות על מנת לחלק את הדקות בין מרבית שחקניו.

גלאדנס סיים כקלע הבולט עם 22 נקודות (9 מ-12 מהשדה) ו-7 ריבאונדים, טל דן הוסיף 18, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ואילו דקוואן קוק תרם 13 נקודות. גארי בראון הוסיף ל-9 הנקודות שלו 11 אסיסטים.

עוד בנושא:

חמישי בגביע ווינר: חולון מתחילה מול באר שבע, אשדוד נגד גלבוע
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully