וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בגביע ווינר: חולון מתחילה מול באר שבע, אשדוד נגד גלבוע

26.9.2018 / 20:09

הקבוצה של דן שמיר תפתח את דרכה במפעל ברבע הגמר ותפגוש את הקבוצה של רמי הדר שגברה על נהריה בשמינית הגמר (21:00, ספורט 5). הצהובים של גרינברג יפגשו את השחקנים של בית הלחמי (18:00, ספורט 5+)

גיא פניני שחקן הפועל חולון. יוסי ציפקיס
יוצאים לדרך. פניני/יוסי ציפקיס

משחקי רבע גמר גביע ווינר ייפתחו מחר (חמישי) עם שתי התמודדויות מעניינות. סגנית האלופה ומחזיקת הגביע הפועל חולון תחל את דרכה במפעל כשתפגוש את הפועל באר שבע שניצחה בשמינית הגמר את עירוני נהריה. מכבי אשדוד, שערכה רק מספר אימונים בודדים תחת בראד גרינברג תפגוש את הפועל גלבוע/גליל.

seperator

הפועל חולון - הפועל באר שבע (21:00, ספורט 5)

מבחן רשמי ראשון לסגנית האלופה ומחזיקת הגביע. הקבוצה של דן שמיר תציג בהתמודדות שישה זרים, כשדקוואן ג'ונס שנחת בישראל רק בימים האחרונים, יערוך את הופעת הבכורה שלו. במועדון עדיין לא התקבלה החלטה האם אחד הזרים ישוחרר, או שימשיכו בשלב הזה עם כל הזרים. אל קורי וולדן שהמשיך מהעונה שעברה וג'ונס חוברים קאליף וואייט ודריון אטקינס ששבו לקבוצה, שון ג'ונס וג'ייבון פינקסטון והישראלים שלומי הרוש, גיא פניני, עמית שמחון, רועי הובר וטי ג'יי קליין שינסו להשאיר את חולון גם העונה בצמרת הגבוהה.

הניצחון בשמינית הגמר על עירוני נהריה העלה את באר שבע למפגש מעניין עם חולון, אותם מתחו במשחק הכנה רק בשבוע שעבר. באר שבע הציגה בניצחון בעין שרה יכולת טובה מאוד של הזרים טיילור ברון וסמאג' כריסטון, אך כדי לעמוד מול חולון, היא תצטרך תרומה משמעותית ממספר שחקנים נוספים, ביניהם ג'ורדן סווינג וסטורם וורן שהיו רחוקים מלהרשים. המאמן רמי הדר צפוי להרחיב את הרוטציה בהתמודדות לאור הסמיכות לשמינית הגמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני הפועל באר שבע בכדורסל מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
יפתיעו? שחקני באר שבע/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד - הפועל גלבוע/גליל (18:00, ספורט 5+)

הכנה קלוקלת מאוד עברה על מכבי אשדוד לעונה הקרובה. הקבוצה שהפתיעה את ליגת העל בעונה שעברה וסיימה במקום הרביעי, התאמנה בסגל מלא רק מיום שני האחרון, כשאת רוב האימונים מעביר עוזר המאמן דני גוט, בדרך כלל ללא שני זרים לכל הפחות. בימים האחרונים הצטרף המאמן בראד גרינברג לאימוני הקבוצה וגם הגארד פול סטול שחוזר לישראל לראשונה מאז עונת האליפות עם מכבי חיפה לפני חמש שנים. מלבד סטול פנים מוכרות נוספות בסגל של אשדוד הם הפורוורד לנדון מילבורן ששיחק באילת, מארק טולפסן שבא מראשון לציון, תום מעיין שהצטרף מבני הרצליה, ספנסר וייס שבא מגלבוע/גליל ואייזיק רוזפלט שהצפין מאילת. אוראל לב והסנטרים ליס שושי ועידו פליישר משלימים את הסגל.

גם בגלבוע/גליל השלימו את הסגל באופן סופי רק בימים האחרונים עם הגעתו של הפורוורד גרג וויטינגטון במקומו של קאדים ג'ק ששוחרר. בגלבוע בנו שוב סגל מעניין עם המשכיות בולטת של הישראלים חואקין שוכמן, יחזקאל סקוורר שעדיין פצוע מהעונה שעברה, טל קרפלס, שון לבנובסקי ובן אלטיט, אליהם הצטרפו אריאל נבון ונתנאל ארצי. את הגארדים המצוינים מהעונה שעברה החליפו איאן מילר ובריאנט קרופורד ובעמדות הפנים נועל את הסגל ג'יימס קלי ששיחק אשתקד בקוריאה.

שחקן גלבוע/גליל חואקין שוכמן. לילך וייס, מערכת וואלה!
קיבל זרים חדשים. שוכמן/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully