וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פיקפורד האריך את החוזה באברטון עד 2024: "רוצה לשחק כמה שיותר"

שוער נבחרת אנגליה חתם על הארכת חוזה אצל הטופי'ז ואמר: "בזכות הקבוצה הגעתי לעמדת השוער הראשון בנבחרת". אנחל קוראה חתם באתלטיקו לחמש שנים נוספות: "אסיר תודה כלפי המועדון"

שני שחקנים האריכו היום (רביעי) את החוזים שלהם בקבוצותיהם. הראשון הוא שוער אברטון ונבחרת אנגליה ג'ורדן פיקפורד בן ה-24, שחתם עד יוני 2024. פיקפורד, שנרכש מסנדרלנד בקיץ שעבר, וערך את הבכורה שלו בדרבי של המרסיסייד אשתקד, נבחר בעונה שעברה לשחקן העונה על ידי המועדון, השחקנים וגם לשחקן הצעיר של השנה באברטון.

"כשעברתי בשנה שעברה חשבתי שאברטון זה מועדון גדול להצטרף אליו כדי להתקדם בקריירה שלי", אמר פיקפורד, "העובדה שקיבלתי את ההזדמנות להיות השוער מספר אחת של נבחרת אנגליה היא בזכות אברטון. שאבתי השראה לשחק טוב אחרי שהגעתי לאברטון, מועדון עם היסטוריה מדהימה ואוהדים מלאי תשוקה ונחישות. אני רוצה לשחק כמה שיותר בקבוצה, זו המטרה שלי עכשיו. אני מקווה שאוכל להמשיך להתקדם, להפוך להיות שוער טוב יותר בכל יום ולשמור גם על העמדה שלי כשוער הפותח של נבחרת אנגליה".

השחקן השני שהאריך את החוזה שלו הוא אנחל קוראה באתלטיקו מדריד. החלוץ, שהצטרף אל הקולצ'ונרוס ב-2014 מסן לורנסו, חתם עד 2024 ואמר: אני גאה שהמועדון ממשיך לסמוך עליי ואני מאמין שאוכל להמשיך לצמוח ככדורגלן כאן. הארכת החוזה שלי אומרת שעשיתי דברים בצורה טובה, אבל אני צריך להמשיך לעבוד, להשתפר ולגדול במועדון בו אני מאושר מאוד. אני אסיר תודה כלפי המועדון על הביטחון והאמונה בי, יש לנו קבוצה נהדרת וצוות אימון נהדר ואם כולנו נעבוד חזק ביחד, אני מאמין שתהיה לנו עונה טובה מאוד". מאז שהגיע לאתלטי, קוראה כבש 26 שערים ב-147 הופעות. במשחק מול ווסקה אתמול הוא רשם את ההופעה ה-100 שלו בליגה.

עוד בנושא:

מיכאל יוכין על הערב הגדול של פליקס גצה, אחיו של מריו
צפו בעימות בין מוריניו לפוגבה באימון מנצ'סטר יונייטד
בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם המתחדש של וואלה! ספורט

ג'ורדן פיקפורד שוער אברטון. GettyImages
פיקפורד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully