וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדלג על הלאומית: שלומי ארבייטמן חתם בשמשון כפר קאסם מליגה א' דרום

מלך שערי ליגת העל בעבר עוזב את הליגה הבכירה לראשונה בקריירה ועובר לשחק בעולה מליגה ב', בה משחקים שמות מוכרים כמו סיראז' נסאר, מחמוד עבאס, סאלם אבו סיאם ויוסף אבו לאבן

שחקן הפועל רעננה שלומי ארבייטמן חוגג. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
אתגר חדש. שלומי ארבייטמן/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

מליגת העל לליגה א': שלומי ארבייטמן חתם היום (רביעי) באופן רשמי בקבוצת שמשון כפר קאסם מליגה א' דרום. ארבייטמן בן ה-33, ששיחק בעונה שעברה בהפועל רעננה, נפרד לעת עתה מליגת העל עם 100 שערים. הוא מדלג על הליגה הלאומית, בה לא שיחק מעולם, וקופץ ישר לקבוצה שעלתה מליגה ב' ופתחה את העונה עם שש נקודות מ-6 אפשריות בליגה א' דרום. בשבוע שעבר הקבוצה החתימה את סיראז' נסאר, ומשחקים בה גם שמות מוכרים נוספים כגון מחמוד עבאס, סאלם אבו סיאם ויוסף אבו לאבן.

ארבייטמן גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק, ופרץ במדי בית"ר ירושלים בתחילת שנות ה-2000. לאחר מכן, אחרי עונה טובה בהפועל פתח תקוה, עבר למכבי חיפה במדיה זכה בשתי אליפויות והוכתר כמלך השערים של ליגת העל עם 28 בעונת 2009/10. עונת השיא סיפקה לו מקפצה למעבר לליגה הבלגית והוא נחת בגנט. בהמשך הוא שיחק גם בווסטרלו ומונס עד שחזר ארצה להפועל באר שבע. בעונות האחרונות הוא גם שיחק בהפועל חיפה, מכבי פתח תקוה והפועל רעננה, וכעת כאמור הוא נוחת בכפר קאסם. ארבייטמן לבש 10 פעמים את מדי הנבחרת הלאומית וכבש שלושה שערים.

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully