וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו אפילו לא בעטה למסגרת בהפסד הביתי 1:0 לאנז'ה

סגנית האלופה במשבר: סיימה משחק ראשון מאז מאי 2010 בלי כדור למסגרת, עדיין לא ניצחה העונה בבית וסופרת שבעה משחקים ללא ניצחון. ניס ניצחה 1:2 בנאנט, סנט אטיין עם 2:3 בטולוז

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו. רויטרס
שפל חדש. רדאמל פלקאו/רויטרס

פתיחת העונה האיומה של מונאקו הגיעה הערב (שלישי) לשפל חדש עם הפסד ביתי 1:0 לאנז'ה, במשחק שפתח את המחזור השביעי בליגה הצרפתית. ניס המשיכה בנדנדת התוצאות שלה עם ניצחון 1:2 בנאנט, כשאת הערב המוצלח של קבוצות החוץ חתמה סנט אטיין עם 2:3 מהנה בטולוז.

שחקני אנז'ה חוגגים עם סטפן בהוקן (מימין), פייריק קאפל, עבדולאי במבה. רויטרס
ניצחון ראשון בסטאד לואי השני מאז 2011. שחקני אנז'ה חוגגים/רויטרס

מונאקו - אנז'ה 1:0

שתי נקודות בלבד בארבעה משחקי בית בליגה וכבר שבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות - זה המאזן העלוב של סגנית האלופה. מכת הפציעות יכולה לשמש תירוץ, אבל לא הפעם ובטח לא במשחק בו מונאקו לא בעטה אפילו פעם אחת למסגרת, לראשונה מאז מאי 2010 (נגד ליון). ג'יבריל סידיבה ובנימין הנריכס חזרו להרכב והרכש הרוסי אלכסנדר גולובין פתח לראשונה, אבל בדקה ה-27 התקשה ז'מרסון לעצור כדור רוחב וסידר שער לסטפן בהוקן. רדאמל פלקאו לא הצליח לחלץ נקודה כפי שעשה מול נים ביום שישי, וגם פייטרו פלגרי הצעיר לא עזר.

עוד באותו נושא

ניימאר אחרי המחווה לילד: "אעשה הכול כדי להחזיר על האהבה הזו"

לכתבה המלאה
אלכסנדר גולובין שחקן מונאקו. רויטרס
גם הניסיון שלו לא מצא את המסגרת. אלכסנדר גולובין/רויטרס

טולוז - סנט אטיין 3:2

ניצחון שני רצוף לירוקים, שהפסידו העונה רק לפריס סן ז'רמן ועקפו את טולוז בטבלה בדרך למקום השלישי, לפחות זמנית. לואיס דיוני הקפיץ מעל השוער וכבש בדקה ה-23, מקס גראדל איזן עם כדור מסובב לקורה ופנימה דקה ה-63 עבור המארחת, אבל רמי קאבלה (66) ויאניס סאליבור (75) קבעו ניצחן לסנט אטיין, כשהשבדי ג'ימי דורמאז רק צימק (78). הילד בן ה-17 וויליאם סאליבה ערך בכורה במרכז ההגנה של המנצחת.

נאנט - ניס 2:1

עונה שנייה ברציפות שניס מנצחת 1:2 בבוז'ואר, אבל הפעם בלי מריו באלוטלי. המגן הימני כריסטוף ז'אלה כבש שער ראשון מאז מרץ 2017 לאחר בישול של אלן סן מקסימן בדקה ה-31, אמיליאנו סאלה השווה עבור נאנט המאכזבת בדקה ה-57, אך המילה האחרונה הייתה של ז'אן ויקטור מאקנגו בן ה-20, שחגג שער בכורה בדקה ה-69 והעניק לפטריק ויירה ניצחון שלישי העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully