וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אוסבלדו: "לליאונל מסי אין באמת חיים. הוא חי בכלוב מזהב"

חלוץ העבר של נבחרת איטליה, שפרש בגיל 30 ממשחק פעיל לטובת קריירה מוזיקלית, דיבר על חייו האישיים של הפרעוש: "הוא לא יכול ללכת למסעדה עם חברים או משפחה. אין לו רגע של מנוחה"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: מתן חדד

האם הייתם מוכנים להתחלף עם ליאונל מסי? חלוץ נבחרת איטליה בעבר, דני אוסבלדו, התראיין ל"מארקה" והצהיר שהוא לא היה מוכן להחליף את הקריירה שלו בזו של כוכב ברצלונה. הסיבה? אוסבלדו בן ה-32, שפרש לפני שנתיים כדי להיות חלק מלהקת רוק, סיפר שהוא נהנה מהאנונימיות ולא היה רוצה את היחס לו זוכה הפרעוש: "לא הייתי רוצה להתחלף איתו. כמובן שהייתי רוצה לשחק כמוהו, אבל אין לו חיים. זה כאילו שהוא חי בכלוב מזהב".

האיטלקי-ארגנטינאי המשיך ואמר: "הוא לא יכול ללכת למסעדה או לשתות עם חברים ומשפחה במקום ציבורי. אולי פשוט לא אכפת לו מזה, אבלי לי אכפת. לי זה חשוב מאוד. אני מדמיין אותו קונה את הטלוויזיה הכי גדולה בעולם, אבל אין לו רגע של מנוחה והוא לא יכול לשבת בסלון וליהנות ממנה".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דני אוסבלדו פרש בגיל 30 כדי להתמקד בקריירה המוסיקלית שלו
שחקן השנה של פיפ"א: ביקורת על ההברזה של מסי ורונאלדו, והבחירות הלא הגיוניות

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
"אולי פשוט לא אכפת לו מזה". ליאונל מסי/GettyImages

אוסבלדו זכה באליפות הליגה האיטלקית עם יובנטוס בשנת 2014, ובנוסף שיחק בקבוצות כמו סאות'המפטון, אינטר, רומא, בוקה ג'וניורס ופורטו. בזמן ששיחק באספניול בשנת 2010, הכיר חברים איתם הקים את להקת הרוק שלו באריו וייחו. הוא זכה לזימון בכורה לנבחרת איטליה בשנת 2011, והופיע במדיה 14 פעמים בהם כבש ארבעה שערים. עונת השיא שלו הייתה עונת 2012/13, במדי רומא, בה כבש 18 שערים ב-32 הופעות בכל המסגרות.

עוד באותו נושא

דני אוסבלדו פרש בגיל 30 כדי להתמקד בקריירה המוסיקלית שלו

לכתבה המלאה

הפודיום של יוסיפון - אז מי הקבוצה השנייה הכי טובה בישראל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully